Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trudde armory viste no buff stats jeg.

 

Nei. Akkurat samme speed.

Du får 310% HVIS du har minst en 310% fra før.

Å? Nå ble jeg faen meg litt glad! Du mener TRH hesten, aight?

 

Av og til kommer Community Masters med litt geniale kommentarer.

 

Guild Bank-tyv får smekk på pungen. Hysterisk morsomt.

Stjal selv 6k G fra guildbank. Men alle leava og det var bare meg, guild leader og to andre. Jeg fikk ny rank siden jeg valgte å bli :p

 

Fetteren min sitt guild gikk i oppløsning tilbake i tbc og da var det lvl 1 chars som var banks. De var 4stk som delte 90k G verd i gull og mats osv. :p

Lenke til kommentar

Nå skal jeg rekrutere meg selv igjen, for RAF rakett 3man mount som flyr.

 

Jeg betaler abo de mnd jeg må osv, det får liksom bli "mountprisen"

 

 

Btw er dette lov?

Var i icc 25 pug i går og på ratface og den andre bossen hvor man må ha rød og grønn debuff så gikk jeg og en tank inn, + locks.

Så pulla vi og fikk debuff, så portet locks ut med den grønne protalen sin og bossen evadet porten åpnet seg, alle sto ved porten på utsiden og fikk debuff.

 

 

Så stakk vi og leverte questet for å så gjøre bossene.

Endret av War
Lenke til kommentar

Ikkje en uvanlig strategi for grupper som ikkje har evnen til å klare bossane. Har gjort dette sjølv med icc25 pug med for dårlig raiddps.

 

Fikk for øvrig ned Blood princes og BQL 10hc i går. 9/12 på første reset. Heilt ok. Men aner meg at det blir verre no. Vår beste healer skal ut i ei vekes ferie også. =|

Lenke til kommentar
Var i icc 25 pug i går og på ratface og den andre bossen hvor man må ha rød og grønn debuff så gikk jeg og en tank inn, + locks.

Så pulla vi og fikk debuff, så portet locks ut med den grønne protalen sin og bossen evadet porten åpnet seg, alle sto ved porten på utsiden og fikk debuff.

 

 

Så stakk vi og leverte questet for å så gjøre bossene.

Vi drepte bare begge bossene på første forsøk vi. Like greit. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...