Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

okey, nå lagde jeg en ny account med RAF nummeret, men jeg brukte den jeg fikk fra å kjøpe spillet på min egen, så når jeg skal upgrade kan jeg ikke siden koden allerede er brukt på å adde den til battle.net... Er det noen måte dette kan omgjøres eller må jeg bare kjøpe spillet enda engang?

Lenke til kommentar

Er det noen andre som opplever problemer med himmelen i WoW? Når jeg retter kameraet mot himmelen i bestemte vinkler har den ikke lenger normal farge, men enten bare helt hvit, eller så smelter fargene sammen og hele himmelen blir liksom uklar. Noen andre som har opplevd det?

*edit: Glemte å nevne at dette også alltid skjer når jeg ser mot fjelltopper og slikt. Kanskje like greit å legge ved screenshots også:

 

Slik skal himmelen se ut:

post-124446-1272691693,811_thumb.jpg

 

Slik ser den ut når jeg skifter vinkel:

post-124446-1272691677,2141_thumb.jpg

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Er det noen andre som opplever problemer med himmelen i WoW? Når jeg retter kameraet mor himmelen i bestemte vinkler har den ikke lenger normal farge, men enten bare helt hvit, eller så smelter fargene sammen og hele himmelen blir liksom uklar. Noen andre som har opplevd det?

*edit: Glemte å nevne at dette også alltid skjer når jeg ser mot fjelltopper og slikt. Kanskje like greit å legge ved screenshots også:

 

Slik skal himmelen se ut:

post-124446-1272691693,811_thumb.jpg

 

Slik ser den ut når jeg skifter vinkel:

post-124446-1272691677,2141_thumb.jpg

trykk på Shift + f12. det ser ut som at du har lastet ned HDR mod til wow.

Lenke til kommentar

Nei, har ikke lasta ned noe sånt. Det har vært sånn siden en eller annen patch. Sjekka innom WoW-forumet, der var det noen med samme problemet, som ble bedt om å oppdatere driverne til skjermkortet og laste ned noe greier (husker ikke hva det var, men var ikke HDR mod). Det har jeg gjort, men ingen forskjell.

Lenke til kommentar

ICC 25, eDKP run 4 bosser nede 1shoot.

ML hadde vel 50k ca.

/leave raid /Heartstone /camp

 

Ninja hele potten :hmm:

Jeg var skeptisk så gadd ikke kjøpe noe loot, var der for EoF.

Guildløs DK som gjorde 4k dps maks på trach, acc haxx ftw.

 

Jeg regner med du mener gdkp og ikke edkp.

Og hvis du var med i ett gdkp raid der han ikke skrev reglene i raidchat i starten, så fortjener han gullet -_-

 

EDIT: Av en eller annen grunn tok det over en time fra jeg trykte på 'svar nå' til posten ble posta :(

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

GS sier kanskje ikke mye, men man har da iallefall litt erfaring om man har 5700GS VS en som har 4300.

 

Hvis den som er på 4300 soer FFS im skillz only, så hadde han jo fått 5700 også.

 

 

Jeg healet best i icc 25 som var mitt første lvl 80 raid i 4200 gs.

Slo da paladiner som har healet på 80 i 1 år med 5700gs+.

 

Så det sier ingen ting, men det kan si noe i generelle sammenhenger.

Lenke til kommentar

Er vel bare motstandere av GS som påstår at folk ser mer på gs enn skills. Synes bare det er greit å bruke når jeg lager en pug til wherever. Rask og grei måte å få litt info om gearet til en spiller. Å filtrere ut idioter før man spiller med dem er rimelig vanskelig uansett.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

GS sier kanskje ikke mye, men man har da iallefall litt erfaring om man har 5700GS VS en som har 4300.

 

Hvis den som er på 4300 soer FFS im skillz only, så hadde han jo fått 5700 også.

 

 

Jeg healet best i icc 25 som var mitt første lvl 80 raid i 4200 gs.

Slo da paladiner som har healet på 80 i 1 år med 5700gs+.

 

Så det sier ingen ting, men det kan si noe i generelle sammenhenger.

 

Hva er best?

Legg gjerne screenshots eller noe som sier at du var best.

Ser du på recount å går utfra det, så lol på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...