Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg synes det er en fantastisk endring. Endelig kan 10-mannsraid likestilles med 25-manns, godt nytt for de fleste. Synes dette er positivt av flere grunner. Først og fremst fordi jeg endelig kan lage mitt eget raidingguild (store planer vettu, Ensidia og Paragon burde være redde) uten å ha en deltidsjobb med organisering og kaos. Samtidig slipper jeg å føle meg dårligere enn 25-mannsguildene bare fordi de er 25 mann og ikke 10 mann som raider. 25-mannsraidingguilds vil ikke lengre pewpewe seg gjennom 10-mannsraid hvor de er overgearet og det er greit å slippe å dra seg gjennom samme instance dobbelt opp hver uke slik at ikke contentet blir oppbrukt like fort, noe som i det lange løp vil gjøre at det tar lengre tid før folk begynner med "omg, teh instance is so old, blizzard should come with a new nao!!!!!11oneone".

 

I tilegg er det greit fordi gear kommer ikke til å gjøre like store hopp i stats som i WotLK hvor de har fire forskjellige itemlevels å balansere rundt på, enda en bonus for Blizzard og i mine øyne vanlige spillere. Slipper at gear blir latterlig, latterlig heftig på stats fort (som Blizzard har sagt aldri var intensjonen med WotLK) og det er mer balanse. I tilegg er vel dette mer som TBC (jeg raidet aldri TBC, begynte rett etter WotLK-releasen). Uansett vil 25-mannsraids geares opp mye, mye raskere og Blizzard kommer til å levere flere raids per patch (tør jeg vedde på, det blir en del mindre ting å holde i luften på en gang nå).

I korte trekk mine synspunkter, jeg liker forandringen veldig godt. I hovedsak fordi jeg er casual og ikke elitist (sikter til deg Lightningwolf) :)

Kunne ikke vært mer enig!

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg overdriver litt, men om de holder på med wow i 10+ år til så kommer en magestav til å måtte ha 4000 spellpower, om man lvl til lvl 90 og får lvl 278 gear med 1011 spellpower så kommer nok folk til å slutte etter å hatt samme gear i 10 år.

Raide i flere mnd og få en item som er 0,01% bedre.

 

Jeg soloet mc som pala og fik ca 14K gull på en time.

Det er pga blood cores sulf selger da folk skal lage legendary mace.

Blood er grønn men selger for 1000g , samme gjør sulf og cores gikk for 200g pr stk.

 

Neste MC var ikke like heldig, flere finner ut at prisene er høye på mats og farmer selv, men jeg fikk 4k.

 

Får også betalt for å ta med en warr på legendary drop run.

Hmm. På tide å respecce tank og stikke til MC ^^

Lenke til kommentar

Beste jeg har lest på lenge.

 

GM gjør ofte kule ting, på min server uten for sunwell når badgevendoren kom var det 10k spillere på 1 kvadratmeter.

Ingen så npc siden de hadde valgt den smarte løsningen å gi han en lav høyde.

 

GM postet i /say Back off eller hva det var , men ingen gadd å høre.

Så kjørte han en 200 yard knockback aoe spell.

 

Hmm. På tide å respecce tank og stikke til MC ^^

Sjekk AH flrst

lava fiery blood sulf.

Ligger de på ah til 25g så er det bare 300g på et run.

 

De er for legendary og for TB rep på ally siden iallefall.

Har drept ragnaros hver uke siden 2005 eller når han kom, har jeg vært på ferie har guilden dratt dit og det bloody øyet har ikke droppet enda.

Endret av War
Lenke til kommentar

hmm... skal skifte til alliance snart no. (horde siden på Dragonblight er retards...)

jeg gjør Pve og en del pvp, er det noen som anbefaler hvilken race jeg skal gå?

tenkte på humans siden de har en gratis pvp trinket. (er warrior btw)

så det står enten mellom Dwarf, human eller Night elf.

noen som har noen forslag :)?

 

Jeg er på hordesiden på Dragonblight og selv syntes jeg ikke det er så mange retards der. Spørs jo såklart hvilken guild du er i og hvor mye du gjør pugs - er som regel i pugs man støter på kremen av noobs føler jeg.

 

Siden du skal bytte faction så blir det kanskje noe reputation du må skaffe på nytt? I såfall burde vel human være grei. Hvis ikke det er så viktig så ta dwarf - dwarf er tøffeste av det tøffe bare slått av orcs.

 

kunne kanskje formulert det litt bedre, mente ikke at alle på DB var retards men det finnes en god del ja... men er litt usikker på om jeg skal faction change atm. skulle egentilig gjøre det med en irl venn men guilden han skulle søke seg inn i fikk tak i en tank før han fikk til og søke. + at guilden jeg er i atm holder på og falle samme :(

Lenke til kommentar

Retri Offspec

 

( Nye 264 legs, som ikke er i linken) icc pattern BS.

Hva med nå da, dårlig trinket men jeg raider som holy så kan ikke kreve noe særlig av OS gear.

 

1 mc run = skuldrene

 

(linken gjelder bare om den er retri)

 

bytt ut Glyph of seal of vengance med Glyph og exo. (springer rundt med bare 10 exp + Glyph of seal of vengance og gjorde 7.3k på festergut 25 (før buffen kom)

og btw... hvorfor har du så mange Haste gems? du skal egentlig bruke bare

20 Str gems.

21 agi 3% crit damage.

1 nightmare tear for og aktivere meta.

 

også: skaff deg deg 2pc t10 hvis du kan (det er en ganske høy dps boost hvis du er heldig med RNG)

hadde ikke du den hit/ap trinketen fra EoT før? den er bedre enn haste trinketen.(Tror jeg?)

en ting til: 20 exp og en 30 sta gems i boots? socket bonus er ikke så bra.

Lenke til kommentar

Jeg overdriver litt, men om de holder på med wow i 10+ år til så kommer en magestav til å måtte ha 4000 spellpower, om man lvl til lvl 90 og får lvl 278 gear med 1011 spellpower så kommer nok folk til å slutte etter å hatt samme gear i 10 år.

Raide i flere mnd og få en item som er 0,01% bedre.

 

Jeg soloet mc som pala og fik ca 14K gull på en time.

Det er pga blood cores sulf selger da folk skal lage legendary mace.

Blood er grønn men selger for 1000g , samme gjør sulf og cores gikk for 200g pr stk.

 

Neste MC var ikke like heldig, flere finner ut at prisene er høye på mats og farmer selv, men jeg fikk 4k.

 

Får også betalt for å ta med en warr på legendary drop run.

har tonnevis med lava core/fire core. (baron droppet aldri bindings :s hadde de fra garr)

 

 

 

 

 

 

 

 

*respecer warriorn til et fury/prot spec*

Lenke til kommentar
du skal egentlig bruke bare

20 Str gems.

 

Det var for meta men når nytt gear kommer så blir alt fei igjen.

Har byttet de ut, skal relogge for å update.

 

Må ha 2 blå for metaen.

10+ stats og 30 sta nå.

 

 

Så jeg skal ha 10-13 exp isteden for 26 for å ha Glyph of Exorcism

 

Armory vil ikke oppdatere seg enda, poster link når den gjør.

 

Kan vel ikke bruke EoF på t10 før jeg er full på mainspec.

Endret av War
Lenke til kommentar
du skal egentlig bruke bare

20 Str gems.

 

Det var for meta men når nytt gear kommer så blir alt fei igjen.

Har byttet de ut, skal relogge for å update.

 

Må ha 2 blå for metaen.

10+ stats og 30 sta nå.

 

 

Så jeg skal ha 10-13 exp isteden for 26 for å ha Glyph of Exorcism

 

Armory vil ikke oppdatere seg enda, poster link når den gjør.

 

Kan vel ikke bruke EoF på t10 før jeg er full på mainspec.

hmmm? det sto at du hadde 25 expertise på armory, viste ikke at det tellet med at seal of vengance var aktivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...