Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, nå er jeg litt stolt av meg selv. :wee: Jeg fikk endelig satt sammen ei brukbar gruppe i går for Malygos, og alt gikk glatt til 3. Phase. Da begynte folk plutselig å falle som fluer på et punkt da vi nesten hadde ham helt nede. Da det var ca. 9% igjen var jeg plutselig alene, alle andre var døde. Og jeg nekta plent å wipe en gang til, siden jeg allerede hadde wipet to ganger tidligere den dagen og tre ganger dagen før. Så jeg gjorde alt jeg kunne for å unngå å ta for mye skade, healet meg selv innimellom og stacka alt jeg kunne. I TS gikk folk totalt amok mens jeg prøvde å få ned de siste prosentene. Det var faen meg nære på, men jeg greide det. Jeg var skikkelig stolt etterpå. :wee:

 

Du må hatt jævlig mange stacks på bossen da, bortimot 30 siden du skal klare overleve alene de 9% ene... hmm ;p i tillegg må fighten vart ganske lenge... normalt klarer man 20 med folk som ikke dør osv...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er Lich King PUGable nå? Har ikke spilt på 2 uker ca, men sist var det slik at de fleste droppet ut etter Festergut/Rotface.

 

Er nok enda samme situasjon i dag

Lenke til kommentar

Artig å se deg med skrivefeil. Nå koser jeg meg :)

 

As the title suggests Inner Sanctum will begin to sell boosts in Icecrown Citadel.This boost involves Glory of the Icecrown Raider, which includes the Bloodbathed Frostbrood Vanquisher, and the Kingslayer title for killing The Lich King. The price of this will be 90k gold. http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=13200300270&sid=1

90k synes jeg var mye, du sparer mye på å joine et over gjennomsnittet guild og får i alle fall tittel gratis. :)

Lenke til kommentar

Jeg RAFèt meg selv, men zzz som jeg er betalte jeg for 1 mnd.

Kan jeg betale for 1 mnd til? så blir det 2?

Prøvde det , men det sto fortsatt bare 1 mnd.

Trykker avbryt og da sto det at jeg kunne spille en mnd før neste betaling, men så prøvde jeg 1 mnd til og står fortsatt bare 1 mnd.

 

Så hvor lenge har jeg betalt egentilig?

Og hvs med den 1 gratis mnd?

 

Ble bare tull det her.

 

...........................

ICC 25, eDKP run 4 bosser nede 1shoot.

ML hadde vel 50k ca.

/leave raid /Heartstone /camp

 

Ninja hele potten :hmm:

Jeg var skeptisk så gadd ikke kjøpe noe loot, var der for EoF.

Guildløs DK som gjorde 4k dps maks på trach, acc haxx ftw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...