Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evt RAF, jeg mekker mine spillere lvl 62 på ca 20 timer og da har de gjerne 300 skill i 3 yrker.

Det tar så lang tid siden jeg looter alt, popper vendor og mail for å sende det jeg får.

 

Booster da i instancer fra DM til ramp i TBC.

 

keyboard-mages.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Siden det var lite liv i mage-tråden.

 

Jeg nærmer meg 95 Frost badges og har litt problemer med å velge gear.

 

For øyeblikket har jeg:

 

245 Badge-head

245 T9 Gloves

232 T9 Pants

232 T9 Pauldrons

232 T9 Chest

 

Så, skaffer jeg meg 264 robe eller erstatter jeg 245 head med 252 T10 for så å gå for 2-set bonus av T9/10 senere?

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt T10 gearet siden du MÅ ga det for å kunne oppgradere med badges fra raid.

Raider du ikke ville jeg ha kjøpt 264 gearet fra EoF med en gang, men da kan du ikke skaffe 10,05 og T10.10 eller hva oppgraderingene er.

 

 

VoA dropper jo T10 hands/legs så evt skaff de sist?

Nå spiller ikke jeg mage, bare sånn generelt.

Endret av War
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt T10 gearet siden du MÅ ga det for å kunne oppgradere med badges fra raid.

Raider du ikke ville jeg ha kjøpt 264 gearet fra EoF med en gang, men da kan du ikke skaffe 10,05 og T10.10 eller hva oppgraderingene er.

 

 

VoA dropper jo T10 hands/legs så evt skaff de sist?

Nå spiller ikke jeg mage, bare sånn generelt.

 

Det som er, er at jeg bare raider 10-man. Og muligheten til å oppgradere er rimelig langt unna. Men jeg vurederer allikevel å gå for tier bonus...

Lenke til kommentar

Evt RAF, jeg mekker mine spillere lvl 62 på ca 20 timer og da har de gjerne 300 skill i 3 yrker.

Det tar så lang tid siden jeg looter alt, popper vendor og mail for å sende det jeg får.

 

Booster da i instancer fra DM til ramp i TBC.

 

 

Spillet hørtes utrolig meninsløst ut når man spiller slik.

 

Et siste spørsmål. Hvis jeg oppgraderer trial accounten min til standard account, vil jeg da kunne spille til level 60 eller må jeg kjøpe alle utvidelsene med en gang?

 

Du kan spille til 60, men uten diverse TBC/WoTLK-tilbehør (ikke nødvendig før man når 60 egentlig, så bare vent med å kjøpe expansions hvis du ikke ønsker å bruke penger med en gang).

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Et siste spørsmål. Hvis jeg oppgraderer trial accounten min til standard account, vil jeg da kunne spille til level 60 eller må jeg kjøpe alle utvidelsene med en gang?

1-60 !Vanilla!

60-70, Jewelcrafting, Blood Elf, Outlands mm !The Burnin Crusade!

70-80, Death Knight, Northrend mm !Wrhat of the Lich King!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...