Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hei, eg skal gjøre ally dk min om til horde, og har betalt for det og alt, men da eg komme innpå menyen får eg ikke valgt noe på horde lissom, det blir ikke markert, kun på ally siden. eg har ein ally hunter 57 der på samme server og, må eg flytte hunteren før eg får gjort ally dk min om til horde? eventuelt flytte dk over til ny server så vil eg kunne gjøre den om?

post-120968-1272487752,9511_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det utsagnet var vel ikke seriøst? :p

Det er utrolig vanskelig å finne gode PUGs på serveren min fordi de fleste som faktisk kan spille bare raider med guildet, og siden jeg ikke har noe raidguild så er jeg dømt til å komme i grupper med (nesten) bare noobs.

Lenke til kommentar

Guuuud, mulig å wipe tre ganger på Malygos? Skal det virkelig være så vanskelig å finne ei skikkelig gruppe til Weekly? Tror jammen jeg må skifte server...

 

Det skal ikke mye til for å dumme seg ut i phase3 akkurat... nå har ikke alle spilt siden release av wotlk så, de er ganske "?" når denne phasen starter.

 

Regner med at du er en av de som ikke kan phase3 skikkelig, right?

Lenke til kommentar

Guuuud, mulig å wipe tre ganger på Malygos? Skal det virkelig være så vanskelig å finne ei skikkelig gruppe til Weekly? Tror jammen jeg må skifte server...

 

Det skal ikke mye til for å dumme seg ut i phase3 akkurat... nå har ikke alle spilt siden release av wotlk så, de er ganske "?" når denne phasen starter.

 

Regner med at du er en av de som ikke kan phase3 skikkelig, right?

Nei, jeg kan det faktisk. Derfor er det så irriterende når man kommer inn i ei gruppe, forklarer de som ikke vet det hvordan man går frem i de forskjellige phasene, så er det ingen som gjør det de skal gjøre, bare flyr rundt som forskremte kaniner. :hrm:

Lenke til kommentar

Hva er tingen med utropstegnene? Ja, som oppsummert er det egentlig ikke noe stort tap å ikke kjøpe TBC før 60 (evt. 58 for å dra til Outlands tidlig). Blood elves har man det bedre uten med mindre man på liv og død skal være horde-pala.

Og det sier du som absolutt skulle være blood elf rogue :p

 

Hysj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...