Gå til innhold

Lengste boken du har lest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor sier folk LotR når det står i første post at vi ikke skulle ta med det? :dontgetit:

Fordi jeg...ikke fikk med meg det :blush:

Vel, utenom Ringenes Herre så er det vel Harry Potter and the Order of the Phoenix.

Skrevet (endret)

Ringenes Herre er den lengste, men for variasjonens skyld må jeg vel si en av Wheel of Time-bøkene. (Er ikke sikker på hvilken som er lengst :p)

Edit: Leif

Endret av Keejay
Skrevet (endret)

Steven Erikson - Memories of Ice er på 1180 sider i den paperbackutgaven jeg har lest. Usikker på om jeg har lest noe som er lenger eller ikke (bortsett fra LotR, den har jo masse ord pr side).

edit: noen som nevnte The Bear and the Dragon lenger oppe, den er på 1028 sider i hardcover. (jeg har ikke lest den)

Endret av ZLatzman
Skrevet

Utenom Ringens Herre (beklager :blush:) tror jeg det er Harry Potter og Føniksordenen.

men nå skal jeg begynne på The Wheel Of Time-serien, så de kommer nok å ligge ganske høyt oppe på listen...

• 3 uker senere...
Skrevet
Tenkte å gi meg i kast med Koranen. Den er jo 400 år etter Bibelen, så det er jo en oppfølger.

Har hørt at den har en annen i hovedrollen. Sikkert en spennende sak.

Jeg har og lest bibelen og kan ikke vente på oppfølgeren. Håper han dere muhammed blir lik T1000. Det hadde vært hela-fett.

Skrevet

En av de lengste jeg har lest var vel på ca. 1200 sider .

Den het "A history of modern world" :love: og var skrevet av Palmer, Colton og Kramer (historikere).

Skrevet (endret)
Nei seriøst, finnes det virkelig folk som leser HELE bibelen? :roll:

Jepp, når jeg konfimerte meg, hadde presten min lest bibelen opp til flere ganger!.¨

Den lengste boken jeg har lest uten om LOTR, er vell Haikerens Guide til Galaksen, jeg syns den var dødskjedelig.

Endret av monstar
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)
Kan ikke huske noen bok som har vært lengre enn Harry Potter og føniksorderen (OotP) som jeg har lest. :)

Samme her... kjempebra bok... :p

Harry Potter og Fangen fra Azkaban er den lengste jeg har lest.

hvor lang er den? 350 sider? :p

Endret av loco-flirt
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...