Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Be de banke på før de kommer inn i værstefall.

Eller lås døra..

5418216[/snapback]

Hun pleier å si navnet mitt utenfor døren, for så og åpne den å gå inn. Det er minimalt tidsrom på å pælme seg under dyna på, men det har holdt så langt.

 

Har ikke nøkkel til rommet så det blir uaktuelt.

Lenke til kommentar
Elskbar sang ØB.. :)

 

DevianX: Hvis du leser her, kan jeg spørre det hva du heter og hvilken linje du gikk da du så meg på skolen? :)

5418153[/snapback]

 

Navn tar vi per PM, men jeg gikk Allmenn med økonomi og hadde Knut som lærer i økonomi. Utrolig morsom fyr, selvom han til tider er litt smånervøs.

 

Var også medlem av bilen WILLY, under russetiden på den tid. Ja, den bilen som tok kvelden på vei ned til Stavanger med ødelagt girkasse! Hehe. I tillegg ble vi frastjålet alt av eiendeler i bilen under Stavanger turen.. Den tid den sorg. En av mine beste minner fra Sande VGS.

Endret av DevianX
Lenke til kommentar
Be de banke på før de kommer inn i værstefall.

Eller lås døra..

5418216[/snapback]

Hun pleier å si navnet mitt utenfor døren, for så og åpne den å gå inn. Det er minimalt tidsrom på å pælme seg under dyna på, men det har holdt så langt.

 

Har ikke nøkkel til rommet så det blir uaktuelt.

5418232[/snapback]

Sett noe foran døra da! Eller dra til hun, eller har fått deg smårips?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Husker at min mor faktisk klarte å overbevise meg om at nøkkelhullet i døren min var halvveis ødelagt, slik at jeg ikke måtte låse døren min fordi den kunne gå i vranglås :!: Kjøpte den i mange, mange år... Herlig å ha et eget sted :love:

Lenke til kommentar
Hva er det mora de skal på rommet dit hele tida btw?

5418270[/snapback]

Idag kom hun inn å satte seg på sengekanten for å fortelle hun hadde kjøpt seg ny mobil.. satt å viste den frem mens vi lå der under dyna :hrm:

 

Får vel bare leve i sølibat til jeg flytter ut igjen da, låse døra eller be hun banke på å spørre om det er greit hun kommer inn eller ikke blir ikke aktuelt, av div årsaker.

Lenke til kommentar
Husker at min mor faktisk klarte å overbevise meg om at nøkkelhullet i døren min var halvveis ødelagt, slik at jeg ikke måtte låse døren min fordi den kunne gå i vranglås :!: Kjøpte den i mange, mange år... Herlig å ha et eget sted :love:

5418278[/snapback]

Haha, den der skal jeg huske på til jeg får meg unger ass, genialt!

Lenke til kommentar
Hva er det mora de skal på rommet dit hele tida btw?

5418270[/snapback]

Idag kom hun inn å satte seg på sengekanten for å fortelle hun hadde kjøpt seg ny mobil.. satt å viste den frem mens vi lå der under dyna :hrm:

 

Får vel bare leve i sølibat til jeg flytter ut igjen da, låse døra eller be hun banke på å spørre om det er greit hun kommer inn eller ikke blir ikke aktuelt, av div årsaker.

5418365[/snapback]

Hva med å ha kosestundene hos jenta?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...