Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Jeg kan sove til halv 9 i morra fant jeg ut :w00t:

( grunnen er at det er da mamma drar, og jeg kommer ikke opp av senga av vekkeklokker )

5417864[/snapback]

 

Jeg kan sove til halv tolv :w00t: (første forelesning begynner 12.15) Tror riktignok at jeg kommer til å våkne før den tid ;)

Lenke til kommentar
Jeg kan sove til halv 9 i morra fant jeg ut :w00t:

( grunnen er at det er da mamma drar, og jeg kommer ikke opp av senga av vekkeklokker )

5417864[/snapback]

 

Jeg kan sove til halv tolv :w00t: (første forelesning begynner 12.15) Tror riktignok at jeg kommer til å våkne før den tid ;)

5417910[/snapback]

Sikkert ikke så dumt

Lenke til kommentar
Tsss, du aner ikke hva du snakker om :cool:

5417321[/snapback]

Orly? :roll:

5417333[/snapback]

Han vet godt, han som selv har prøvd ;)

5417357[/snapback]

Hihii :!: ok I give up ..kinda :p

5417365[/snapback]

owned by me *stolt*

 

*sett inn indisk gud*, jeg er avhengig av GTA SA.. *spille*

EDIT: AUSTIN POWERS PÅ TV3!

5417451[/snapback]

GTA SA :love: Digger det spillet. Men før jeg kan spille noe spesielt mer så skal jeg se hele Band og Brothers! Den skal nemlig med luftpost ut til nordsjøen når jeg er ferdig med å se den. Den og en DVD spiller. Pappa vil ha noe å se på mens han sykler :p

Lenke til kommentar

*Kjede seg/frustrasjonspost*

 

Hva er det med foreldre og timing? Har måtte flytte hjem av økonomiske årsaker etter 7år der jeg har klart meg selv. Har nylig blitt kjent med ei ny jente og da hender jo saker og ting.

 

Igår kom muttern inn på rommet mens min nye bekjentskap hadde tissemann i munn, på ett mirakuløst vis klarte vi begge å legge oss tilrette under dyna og late som vi så på tv og slappa av før hu så hva som foregikk..

 

Så, under 24timer senere kommmer mor inn på rommet mens jenta står på kne og jeg leker tog i tunnel bak, og nok en gang klarer vi begge å komme oss under dyna og late som vi ser på tv før hu ser det. Men idag gikk hun faktisk inn på rommet, satte seg ned på sengekanten og klappet meg på låret 2ganger. Jenta som lå ved siden av meg holdte på å daue for hu visste jo jeg lå der under dyna naken, med flagget til topps. :hrm:

 

Hvorfor må foreldre på død å liv komme inn akkurat når man holder på.. Kan banne på det skjer imorra og, men begynner heldigvis å bli dreven på å skjule det når de kommer inn, gamle kunster fra tiden da jeg var 16 kommer raskt tilbake. Gleder meg SMÅTT til å få egen kåk igjen!!

 

Andre som har annoying foreldre og en historie eller 2 på lager?

Lenke til kommentar
*Kjede seg/frustrasjonspost*

 

Hva er det med foreldre og timing? Har måtte flytte hjem av økonomiske årsaker etter 7år der jeg har klart meg selv. Har nylig blitt kjent med ei ny jente og da hender jo saker og ting.

 

Igår kom muttern inn på rommet mens min nye bekjentskap hadde tissemann i munn, på ett mirakuløst vis klarte vi begge å legge oss tilrette under dyna og late som vi så på tv og slappa av før hu så hva som foregikk..

 

Så, under 24timer senere kommmer mor inn på rommet mens jenta står på kne og jeg leker tog i tunnel bak, og nok en gang klarer vi begge å komme oss under dyna og late som vi ser på tv før hu ser det. Men idag gikk hun faktisk inn på rommet, satte seg ned på sengekanten og klappet meg på låret 2ganger. Jenta som lå ved siden av meg holdte på å daue for hu visste jo jeg lå der under dyna naken, med flagget til topps.  :hrm:

 

Hvorfor må foreldre på død å liv komme inn akkurat når man holder på.. Kan banne på det skjer imorra og, men begynner heldigvis å bli dreven på å skjule det når de kommer inn, gamle kunster fra tiden da jeg var 16 kommer raskt tilbake. Gleder meg SMÅTT til å få egen kåk igjen!!

 

Andre som har annoying foreldre og en historie eller 2 på lager?

5418176[/snapback]

Haha! Lås døra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...