Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig i at det er veldig ugreit å slå folk, og at det er veldig viktig for BBC å sette et eksempel her - det skal ikke være en regel for kjendiser og en annen for andre. Det jeg er uenig i er at Clarkson var i en siste-sjanse-situasjon. Han har ikke gjort noe alvorlig tidligere, i hvert fall ikke som publikum kjenner til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg er enig i at det er veldig ugreit å slå folk, og at det er veldig viktig for BBC å sette et eksempel her - det skal ikke være en regel for kjendiser og en annen for andre. Det jeg er uenig i er at Clarkson var i en siste-sjanse-situasjon. Han har ikke gjort noe alvorlig tidligere, i hvert fall ikke som publikum kjenner til.

Han har jo fått en god del advarsler fra før av når det kommer til rasistiske ytringer, og strengt talt var det rart de ikke tok opp den saken hadde om nye landsmenn og felt på motorveien. Får jo se om de hyrer han inn igjen om et års tid eller ikke, men slik det endte for denne gangen var det på tide å skille veier. Resultatet hadde vært likt om ikke allerede gjort uansett hvem han hadde jobbet for tror jeg.

Lenke til kommentar

Ikke overraskende, og det er vel tvilsomt at Hammond og May fortsetter uten Clarkson. Clarkson har stått for mange kontroverser i de senere årene og dette er bare toppen av et allerede ganske stort isfjell. Selv om jeg blir å savne han og programmet tror jeg dette i lengden kan være bra. Å la noen med en sånn personlighet bli "untouchable" er aldri rba. 

Lenke til kommentar

Jeg er overrasket over hvor mange som er sinte på BBC og fullt og helt støtter Clarkson. Jeg skjønner at de liker programmet, men dersom du hadde slått til noen på jobben din samtidig som du var kjent for å komme med kommentarer som var langt over kanten så hadde du vært sparket før du hadde skjønt hva som hadde skjedd. 

 

Om noen har skutt seg selv i foten så er det definitivt ikke BBC, det er CLarkson. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...