Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Now the Daily Mail has reported that the BBC have agreed to bring back Clarkson but on one condition. He will be monitored by an executive so that there wont be any further controversial incidences. Clarkson is set to meet up with the top officials of the BBC in the coming week and it is not clear if he is willing to accept this condition, which seems like a creative hindrance."

 

http://thesupercarkids.com/jeremy-clarkson-offered-to-return-to-top-gear/

 

Kan sikkert tas med en klype salt ettersom kilden er Daily Mail.

Skal han få elektrisk halsbånd?

Kanskje det blir sånn:

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Fra The Guardian: http://www.theguardian.com/media/2015/mar/20/jeremy-clarkson-foul-mouthed-rant-bbc-top-gear?CMP=fb_gu

Jeremy Clarkson sier selv i videoen: "It was a great show and they fucked it up."

 

Står også i artikkelen (men ikke noe som vises i videoen):

 

Clarkson auctioned a lap around the Top Gear track for £100,000 at the charity event at the Roundhouse in Camden.

Clarkson told the audience: “I didn’t foresee my sacking but I would like to do one last lap. So I’ll go down to Surrey and I’ll do one last lap of that track before the fucking bastards sack me.”

He added: “I’ll be a bit tearful when I do it, but fuck it, let’s do it.”

At the event to raise money for young people to take part in the arts, Clarkson was persuaded to offer up a lap around the Top Gear track by the charity auction compere Christopher Biggins.

Clarkson said: “I’ll drive somebody around in whatever I can get hold of. I’m sacked so it’s probably an Austin Maestro. So who knows? But anyway it will be my last ever lap of the Top Gear track.

 

 

Så spørs det om det er helt slutt, eller om han bare er litt sint og pessimistisk. Om det skulle være helt slutt, så håper jeg de får støtte av et annet selskap og de får gjøre hva de vil.

Lenke til kommentar

Håper May fortsetter å lage andre programmer selv om TG slutter. Kul fyr.

Håper jeg også! Absolutt den av de tre som har mest dybde i "karakteren" på showet. Han er vel den som er mest seg selv og ikke bare lener seg på en stereotype av seg selv.

 

Sett en del av det han har gjort og han får det meste til å virke interessant. Bilprogram med bare han i hadde vært gøy det også, men man må ha noen som har litt sansen for morro bak rattet og ikke tenker like mye fornuft.

 

Nå har jeg ingen tro på at Top Gear fortsetter med bare to av de, for det blir ikke Top Gear. Derimot så tror jeg at et program med bare Hammond og May kunne funket, det hadde bare blitt et annet program. Hammond har jo hatt Brainiac og noen andre programmer. Han er på mange måter bare en mildere form av Clarkson.

 

Synd hvis det er over fra nå av, men det er jo NØDT til å slippe det som allerede er filmet. Innslagene som er filmet (og muligens bare mangler litt voice-over) burde bli sendt, omså bare på nett.

 

 

 

 

Merker at jeg savner Top Gear nå. I morgen er det 2 episoder man har gått glipp av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...