Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Den store Prøve-Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi starter sent med tentamene tydeligvis, ser ut som de har startet/er ferdig mange steder allerede.

 

Hadde nasjonal prøve i engelsk i dag - C1, så jeg er fornøyd med den. (C2 skal, etter det vi har fått vite, være på nivå med folk som har engelsk som morsmål). Er med andre ord fornøyd med karakteren :)

Lenke til kommentar

Læreren vår fortalte oss at vi ikke ville kunne få bedre enn C1. Vet ikke hvor mye det stemmer, men det spiller ingen rolle. Fikk C1 på engelsk muntlig, B2/C1 på engelsk skriftlig, og på den ene norskoppgaven fikk jeg 5/6. Aner ikke hvorfor vi ikke fikk "vanlig" karakter der, men spiller ingen rolle. Den, pluss den andre oppgaven jeg ikke har fått tilbake teller som en tentamen for oss.

 

Den nasjonale prøven i matte har vi ikke fått tilbake enda, men har litt forhåpninger selv om oppgavene var ganske vriene.

 

Har nå bare et fåtall av prøver igjen i år, deriblandt naturfag og matte, som jeg begge satser å gjøre det bra på.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
C2 er, ifølge vår lærer, nivået høyskole- og universitets-professorer ligger på.

 

På ungdomsskolen har ikke lærerne lov til å gi bedre enn C1.

Dette går/gikk det ikke ann å få på AA i følge vår Norsk lærer og ifølge vår engelsk lærer.

Fikk C1 på begge engelsk prøvene, imens Norsken er uviss (da lærer ikke er villig til å rette).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...