Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Den store Prøve-Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var eldre histore-prøven unnagjort, det samme med samfunnslære. De siste prøvene i de fagenene ever :dribble: , om jeg ikke kommer opp i eksamen da?! :roll:

 

Så da tar jeg helg alt :yes: I morgen skal vi på byvandring, anser dette som fri. Torsdag er det fri naturligvis da det er en eller annen helligdag, samt fredagen er fri :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Ja, det er et latterlig fag, men det er også en tilnærmet gratis 5er eller 6er, så ikke kast det bort :)

Ingen fare for karakterene. :) Lettere forledet av påhenget "politikk og makt" har jeg valgt SK til neste år også, får håpe det blir mer interessant.

Lenke til kommentar

Kjede seg... skal vi se: Hadde 1 Quiz og en Test i Algebra 2 idag, tror jeg greide meg bra, men ""Graphing of inequalities" er ikke min sterkeste side. I morgen har jeg test over Hamlet i English 11, test over kriminelle i Sosiology, og final test i Computer Applications.

 

Skole er noe stress ass

Lenke til kommentar

Arhh, endelig ferdig med Geografi-prosjektet. Har sittet fra klokken 2 i dag med det prosjektet. Samme gjorde jeg i går, bare at da var det forberedelser til en SK-prøve jeg skulle ha i dag. Satt fann meg fra klokken 13.15-22.40. Det var jævli vanskelig stoff, men hvor gale er ikke det. Føler meg helt utslitt nå jeg, og skal derfor ta denne langhelgen med god samvittighet, det fordi jeg har jobbet som en helt gjennom den siste uken :p;) Nå er jeg faen drittlei av skole, og ber til de øvre makter om at prøvene skal være over for denne gang. Eksamen kommer jo såklart, men utenom det BØR det være fritt for stress..... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...