Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Den store Prøve-Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lærern vår nekter å si når vi må ha prøvene, fordi han mener at skulker alle når de vet når prøven er... Denne gangen er det naturfag. :(

Det er ikke lovlig å gjøre slik, i hvertfall ikke på vgs. Der må lærerne si ifra om hver enkelt vurderingssituajon, for at karakteren skal telle. Gjør ikke lærerne dette, så teller ikke karakteren. *så synd* :roll:;)

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
har prøve i KRL om "den katolske kyrkja" i morgen. har enda ikke begynt og lese. heldigtvis bare 20 sider.

 

men fikk 3'er på sist KRL prøve, så nå må jeg skjerpe meg.

Hoho, husker enda de gode gamle dager hvor jeg hadde KRL. Er forresten ikke mer enn 2 år siden :p Men uansett. Kan ikke si at jeg savner hverken faget eller læreren. Fikk nå en 4'er innført på vitnemålet da, selvom jeg gav faen og fikk 2-3 på hver prøve. :roll: Blir KRL neste år, eller Religion heter det vel. Noen som har/har hatt faget som kan fortelle litt om det? Hva man lærer om, og er det samme greia som KRL på ungdomsskolen? :hmm:

Lenke til kommentar
Lærern vår nekter å si når vi må ha prøvene, fordi han mener at skulker alle når de vet når prøven er... Denne gangen er det naturfag. :(

Hvis tillitsmanenn sitter på rævva og ser på dette finn en ny tilitsmann!

Jeg er tillitsmann :p

Jeg var syk i dag, og det var i dag vi hadde prøven. Har prøvd å ta det opp med han, men han er ganske bestemt på at dette er den eneste måten å gjøre det på...

 

Jeg går i 10. klasse. SKal høre med elevrådet om det er noe vi kan gjøre med det.

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
Lærern vår nekter å si når vi må ha prøvene, fordi han mener at skulker alle når de vet når prøven er... Denne gangen er det naturfag. :(

Hvis tillitsmanenn sitter på rævva og ser på dette finn en ny tilitsmann!

Jeg er tillitsmann :p

Jeg var syk i dag, og det var i dag vi hadde prøven. Har prøvd å ta det opp med han, men han er ganske bestemt på at dette er den eneste måten å gjøre det på...

 

Jeg går i 10. klasse. SKal høre med elevrådet om det er noe vi kan gjøre med det.

Så klart er det noe å gjøre med det. Det er jo ikke lovlig det han holder på med. :nei:

Lenke til kommentar
har prøve i KRL om "den katolske kyrkja" i morgen. har enda ikke begynt og lese. heldigtvis bare 20 sider.

 

men fikk 3'er på sist KRL prøve, så nå må jeg skjerpe meg.

Hoho, husker enda de gode gamle dager hvor jeg hadde KRL. Er forresten ikke mer enn 2 år siden :p Men uansett. Kan ikke si at jeg savner hverken faget eller læreren. Fikk nå en 4'er innført på vitnemålet da, selvom jeg gav faen og fikk 2-3 på hver prøve. :roll: Blir KRL neste år, eller Religion heter det vel. Noen som har/har hatt faget som kan fortelle litt om det? Hva man lærer om, og er det samme greia som KRL på ungdomsskolen? :hmm:

Har man en bra lærer, kan det bli mange, MANGE svært interressante diskusjoner i klassen.

Har man en dårlig lærer, må du regne med det samme drittet en hadde på u.skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...