Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg anbefaler hvis du skal kjøpe en pedal, er å dra en dag ned på den lokale gitarpusheren, og test alle pedalene du finner.

Som tidligere ansatt i en musikkforretning kan jeg bare si: Hvis du kommer med langt svart hår, skinnjakke med death-metal-klistremerker på og sier du har satt av en dag til å prøve alle pedalene så havner du på en universell hemmelig liste som sirkulerer mellom alle musikkforretninger, og du vil aldri mer kunne nærme deg en musikkforretning uten at de skrur opp prisene med 50 % i det du går inn døra. Du vil også bli nektet all form for service og andre tilleggsytelser som andre nyter godt av. Du kan bare glemme å levere gitarene dine til reperasjon og forvente å få dem tilbake i god stand. Da pleier vi å løsne på noen loddinger og file litt på noen av båndene så gitaren din blir bortimot uspillelig etterpå. ;)

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar
Hvilke pedaler funker bra til ekstrem metal som death metal?

 

Har en som passer perfekt :D

 

Behold, THE VALNØTT:

 

:!:

 

 

Den var faktisk helt kanon :p

 

Rett og slett genial...

 

 

Metallica 16. Juli... Fy flate jeg vil se dem i år også, men tror jeg er på ferie :cry:

 

Jeg satser på å få se dem selv ;) Kjøper billett, så får jeg håpe det ordner seg til sommern :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...