Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-yzDjfSSl
Ville egentlig aller helst hatt den i Honey Sunburst, men som sagt ser den ikke værst ut i Black Aqua heller! :cool:

 

Enig i at den egentlig ser best ut i Honey Sunburst, men Black Aqua er ikke å forakte eller.

 

:)

Lenke til kommentar
Nja, du husker ikke helt feil. Har sagt jeg skal bestille både ditt og datt, men har ombestemt meg en god del -- Explorer var forresten en av de jeg skulle bestille! :)

 

Finish? Black Aqua! Fant ikke noe annet på ebay, men det gjør meg ikke så mye heller -- syns den er like pen i alle farger! :D

 

Pen, indeed.

 

Har alltid vært svak for blå gitarer.

Hvem er vel ikke det?? Jeg synes den blaae var penest! :D

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært deg ville jeg ventet til den aktuelle fargen kom på auksjon igjen. For enkelte er gitarkjøp en langsiktig investering, og da lønner det seg å ta en farge man virkelig vil ha :) .

 

Jeg bryr meg ærlig talt ikke så mye om fargen. Hadde selvfølgelig vært stas å få den i honey sunburst, men det spiller ikke en så stor rolle at jeg utsetter kjøpet for det. Hadde den vært i en farge jeg misliker hadde jeg nok utsatt kjøpet, men etter som jeg ikke misliker noen av fargene, er det rett og slett det samme for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl
Nja, du husker ikke helt feil. Har sagt jeg skal bestille både ditt og datt, men har ombestemt meg en god del -- Explorer var forresten en av de jeg skulle bestille! :)

 

Finish? Black Aqua! Fant ikke noe annet på ebay, men det gjør meg ikke så mye heller -- syns den er like pen i alle farger! :D

 

Pen, indeed.

 

Har alltid vært svak for blå gitarer.

Hvem er vel ikke det?? Jeg synes den blaae var penest! :D

 

Blåe gitarer er nydelige hvis de har quilted treverk.

Lenke til kommentar
Nja, du husker ikke helt feil. Har sagt jeg skal bestille både ditt og datt, men har ombestemt meg en god del -- Explorer var forresten en av de jeg skulle bestille! :)

 

Finish? Black Aqua! Fant ikke noe annet på ebay, men det gjør meg ikke så mye heller -- syns den er like pen i alle farger! :D

 

Pen, indeed.

 

Har alltid vært svak for blå gitarer.

Hvem er vel ikke det?? Jeg synes den blaae var penest! :D

 

Blåe gitarer er nydelige hvis de har quilted treverk.

Syns den røde var nice ;) Men ser ikke helt vitsen med 27 (?) bånd... Har aldri sett noen låter hvor det har blitt brukt så mange bånd. Eksempler?

Lenke til kommentar
Nja, du husker ikke helt feil. Har sagt jeg skal bestille både ditt og datt, men har ombestemt meg en god del -- Explorer var forresten en av de jeg skulle bestille! :)

 

Finish? Black Aqua! Fant ikke noe annet på ebay, men det gjør meg ikke så mye heller -- syns den er like pen i alle farger! :D

 

Pen, indeed.

 

Har alltid vært svak for blå gitarer.

Hvem er vel ikke det?? Jeg synes den blaae var penest! :D

 

Blåe gitarer er nydelige hvis de har quilted treverk.

 

 

Syns den røde var nice ;) Men ser ikke helt vitsen med 27 (?) bånd... Har aldri sett noen låter hvor det har blitt brukt så mange bånd. Eksempler?

 

Har heller ikke sett noen låter hvor 27 bånd brukes, men jeg kan tenke meg at det er lettere å komme til hvis man skal spille noe på 22-24 bånd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl
Nja, du husker ikke helt feil. Har sagt jeg skal bestille både ditt og datt, men har ombestemt meg en god del -- Explorer var forresten en av de jeg skulle bestille! :)

 

Finish? Black Aqua! Fant ikke noe annet på ebay, men det gjør meg ikke så mye heller -- syns den er like pen i alle farger! :D

 

Pen, indeed.

 

Har alltid vært svak for blå gitarer.

Hvem er vel ikke det?? Jeg synes den blaae var penest! :D

 

Blåe gitarer er nydelige hvis de har quilted treverk.

 

 

Syns den røde var nice ;) Men ser ikke helt vitsen med 27 (?) bånd... Har aldri sett noen låter hvor det har blitt brukt så mange bånd. Eksempler?

 

 

Har heller ikke sett noen låter hvor 27 bånd brukes, men jeg kan tenke meg at det er lettere å komme til hvis man skal spille noe på 22-24 bånd.

 

Noen må være de første til å lage sanger der 27 bånd brukes ;)

 

:thumbup:

Endret av Slettet-yzDjfSSl
Lenke til kommentar

Jeg synes det er kult med 27 bånd jeg! Trenger jo ikke bruke de heller^^

 

En dude på et annet forum jeg er på, hadde en Gibson Custom Explorer med 7 strenger og 36 bånd! Det er 3 oktaver^^ Kan lete frem bilde om ønskelig! (men advarer, jævla stygg headstock ^^) Den var også av ett stykke korina.

Lenke til kommentar

Er ute etter en wah, men aner ikke hvilken. Er såklart mest keen på en Real McCoy, men har strengt tatt ikke lyst å bruke så mye penger på noe som krever en amp til det tidobbelte for å høre forskjellen. Så står igrunn mellom Dunlop Crybaby og en eller annen Vox.

 

Hvilke anbefales, omkring 1000 kroner kanskje? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...