Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Kan man fjerne fag fra vitnemålet? Har et fag A jeg ikke tror det går så bra i, og planlegger å levere blankt og heller ta et ekstra fag neste semester, og dermed ikke få A på vitnemålet. Men hvis jeg lar det stå til og leverer A-eksamen, får dårlig karakter og tar dette ekstra faget, kan jeg fjerne A fra vitnemålet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan man fjerne fag fra vitnemålet? Har et fag A jeg ikke tror det går så bra i, og planlegger å levere blankt og heller ta et ekstra fag neste semester, og dermed ikke få A på vitnemålet. Men hvis jeg lar det stå til og leverer A-eksamen, får dårlig karakter og tar dette ekstra faget, kan jeg fjerne A fra vitnemålet?

Jeg er litt trøtt nå, så jeg leste det som at du ville fjerne en A (toppkarakter) fra vitnemålet. :p

 

Ellers bør det vel gå an å bytte ut et fag med et annet i studieprogrammet du går på, om det er det du tenker på. Snakk med fakultetet eller studentservice.

Lenke til kommentar
Kan man fjerne fag fra vitnemålet? Har et fag A jeg ikke tror det går så bra i, og planlegger å levere blankt og heller ta et ekstra fag neste semester, og dermed ikke få A på vitnemålet. Men hvis jeg lar det stå til og leverer A-eksamen, får dårlig karakter og tar dette ekstra faget, kan jeg fjerne A fra vitnemålet?

 

Lever blankt å kont til sommeren..

Lenke til kommentar
Jeg er litt trøtt nå, så jeg leste det som at du ville fjerne en A (toppkarakter) fra vitnemålet. :p

 

Ellers bør det vel gå an å bytte ut et fag med et annet i studieprogrammet du går på, om det er det du tenker på. Snakk med fakultetet eller studentservice.

Ja, er litt ør i hodet etter X antall timer med lesing selv, så kan være ikke alt hang på greip : P

 

 

Lever blankt å kont til sommeren..

Saken er at jeg fant ut at jeg hadde valgt helt feil fag, og er mer interessert i å ta noe annet fremfor å konte, men ikke fikk meldt meg av i tide. Så nå lurer jeg på om jeg skal levere blankt eller bare levere og se hva som skjer, for så å evt fjerne det. Får ta en tur til veileder og spørre

Lenke til kommentar
Helt enig. Jeg kommer til å holde meg til studieplanen sånn den er lagt opp inntil videre, og feriene forblir hellige! Jeg synes at ekstraemner skal være forbeholdt de med litt mer talent og ambisjon (enn meg selv).

En sunn holdning. Man skal få lade opp batteriene og koble av litt iblant.

Lenke til kommentar
Er det 100% nødvendig å ha med semesterkort på eksamen, om man har med godkjent legitimasjon og vet student+kanditatnr?

 

Har klart å glemme igjen semesterkortet på hybelen, og det blir stress å hente det før eksamen i morgen :wallbash:

 

Det var visst ikke på hybelen alikevel...

Da har du kanskje ikke bruk for å vite dette, men: semesterkort er ikke lenger nødvendig, det holder med gyldig ID som bankkort, førerkort etc. (basert på infomail fra vår linjes ITR for en uke siden).

Lenke til kommentar
Er det noen sykkelbutikker i Trondheim som har "drop-in"? Trenger å fikse noe småtteri på sykkelen, men det er uaktuelt å gi opp sykkelen i eksamensperioden.

Er en sykkelreperatør på Bakklandet, ca. 100 meter fra gamlebroen i retning Gløs. Du får den nok ikke tilbake på dagen, men de bruker som regel ikke mer enn en dag eller to.

Lenke til kommentar
Gå og sjekk?

Noen som er gretne i eksamenslesinga? Jeg bare lurte på om noen hadde vært på sentralbygget i det siste, og fått det med seg

 

Det virker som det er en sterk motvilje mot å sjekke slike ting selv.

Det virker som om det er en sterk motvilje for å forstå at den mest effektive løsningen er å foretrekke :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...