Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge OneDrive ikke har støtte for Linux betaler jeg heller for Dropbox. 1 TB burde holde i overskuelig fremtid uansett.

Tenderer til det samme. Har siden sist prøvd meg på google drive da den har en del plass gratis, men den har ikke støtte for linux (annet enn et kommandolinjeverktøy som er umulig å installere), samt de åpne interfacene for google drive ikke når dropbox til knærne. Synd.

Lenke til kommentar

Er en ren kost/nytte beregning. Det å skulle hoste backup for gamle øvinger, diverse egne skriverier osv koster for mye, og har relativt mye større fare for at filene forsvinner, det er dermed mer attraktivt å la en tredjepart ta seg av det, mot at jeg betaler en relativt liten sum og at de får snoke.

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

Går nå datateknikk, men er også veldig interessert i kjemi, og lurer derfor på å ta en B.Sc.-grad i kjemi i tillegg. Jeg er da mest interessert i organisk kjemi, hovedsakelig organisk syntese / legemiddelkjemi. Er det noen som vet labreglene ved NTNU? Hvilke restriksjoner er det på hva man får syntetisere ved universitetets laber underveis i studiet, selvfølgelig utover stoffer klassifisert som narkotika?

Lenke til kommentar

Heisann. Jeg lurte litt på dette her med "Praksis under studiet", og har noen spørsmål angående dette.

 

- Er det noen som vet om sommerjobb hos Forskerfabrikken vil telle som faglig relevant praksis?

 

- Hva med læringsassistent under Teknostart? Hørte at studassjobb ikke teller i det hele tatt, men tenkte kanskje dette kunne være et unntak.

 

- Fant følgende i Praksisforskriften: "Organisert praksiskurs tilbudt av det enkelte NTNU-fakultet kan inngå som en del av praksiskravet". Betyr dette for eksempel obligatorisk HMS/brannkurs arrangert av fakultetet?

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...