Gå til innhold

Ditt verste platekjøp?

GBD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dr. Bombay kjøpte eg og, trur eg har den enda. :wee:

Men det verste platekjøpet eg har gjort må være 2 Nightwishplater. Alle skrøyt slik av det, så eg tenkte det var verdt å prøve. Uff.. Jaja, så dum kan ein være.

Verste av alt var at det var faen klinke meg umulig å få solgt dei igjen og, så dei endte sine dagar i et lite dremel-eksperiment. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Verste av alt var at det var faen klinke meg umulig å få solgt dei igjen og, så dei endte sine dagar i et lite dremel-eksperiment. :)

Haha, det kaller jeg eid. :!:

Skrevet (endret)

Jepp. :)

Den første gikk bortetter golvet, opp veggen, ett stykke bortover taket, traff ein bærebjelke og sa pang, den andre sa berre pang idet den fikk kontakt med golvet. ^^

Edit: Ja, CD-er ryker ikkje, dei eksploderer. :)

Endret av Satrucci_
Skrevet (endret)

Probot - Probot

Makan til uoppfinnsom og kjedelig plate skal du lete lenge etter. Greit nok at det er David Grohl sine 80 - 90-talls favorittartister (ellernoe i den duren). Men det eneste interessante på den platen er en del kul tromming av nevnte David.

Endret av SBS
Skrevet
R.E.M. - Monster

Den plata syns eg ikkje er noke særlig...

Det er da et par kule sanger på den da. Men jeg har jo ikke hørt den siden jeg var i Canada (6-7 år siden), så det kan være jeg husker feil...

*se kjapt gjennom diverse CD'er som ligger her*

And the winner is: Gorillaz! Makan til smørjemøl... :thumbdown:

Skrevet
btw, Dr.Bombay hørte jeg dritmye på :!: "sos, the tiger took my father, sos, the tiger took my mother. The tiger took my family :D

Jeg og.. "Caaalcutta, i'm a taxi driver in Caaaaaalcutta." Noe sånt. :!:

Hver eneste Mr. Music cd var et dårlig kjøp. Men det var ikke jeg som betalte da. :p

Skrevet
Hver eneste Mr. Music cd var et dårlig kjøp.

Ja, Mr.Music er noe av det værste noensinne. Fy flate, du skal leite lenge før du finner en større samling drittmusikk på èn CD. Ligger vel et par Mr.Music her i huset og...

Skrevet

Jepp. :)

Den første gikk bortetter golvet, opp veggen, ett stykke bortover taket, traff ein bærebjelke og sa pang, den andre sa berre pang idet den fikk kontakt med golvet. ^^

Edit: Ja, CD-er ryker ikkje, dei eksploderer. :)

Kult AZZ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...