Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel det spørs jo på mye forskjellig... kosthold/antall treninger i uken, evt om man har noe skikkelig program etc... Vanskelig å si

7261277[/snapback]

 

Jeg gikk fra 65 utrent, nå etter et halvt år tar jeg 95. Er det bra fremgang?

7261459[/snapback]

Ja, det er ganske så bra fremgang. Jeg tok 40 x 2 utrent i februar, nå tar jeg 90. Men har hatt en stor pause på over en måned og trente ikke seriøst på sommeren. Pluss at jeg gikk ned i vekt frem til midten av september.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
jeg makset på 47.5 kg her om dagen, sier litt om hvor svak jeg er i armene, målet mitt har egentlig vært 50, nærmer seg nå. For et halvt års tid tilbake klarte jeg ikke 40 engang. Men nå trener jeg styrke 3/4 ganger i uken, apparater for det meste. Holder dere oppdatert  :love:

7259963[/snapback]

 

Hvis du har trent i ett halvt år, så har du jo ett grunnlag.. Da hadde jeg begynt å trene med fristang og hantler.. Men tren lett, slik at du lærer å ta øvelsen riktig.

7261243[/snapback]

 

Har ikke trent i et halvt år, begynte først å trene styrke aktivt i september, har bare testet litt tidligere i styrketreningsrommet på skolen.

Lenke til kommentar
Vet ikke kor mye eg tar naa men tok 120 og noe som 16 aaring. :shrug:

:ohmy:

 

 

SKA VI SLÅSS? :whistle:

hvor mye du tar i benkrn sier ikke hvor "god" du er å slåss!

det er kansjke litt fordel, men hjelper ikke så mye

tror du ikke noen som tar 200 i benken slår dobbelt så hardt som deg eller?

3370646[/snapback]

 

 

mammma slår hardere enn dokker uansett!!

 

Ikke bare kraft som e vikti.... kjapphet slår kraft anytime!!!!

Lenke til kommentar

Nå er jeg enig med banantiss, ikke la oss måle kamp egenskapene med benkpress hehe. Kroppsbyggere har vel aldri vært noen streetfightere. Den eneste måten å bli god i håndbak, er å trene håndbak, samme gjelder boksing, samme gjelder karate. Judo, osv. Greit nok, benkpress kan gi noen positive effekter, men det gjør deg ikke til en streetfighter av den grunn, og syns det er feil at man skal lure seg selv til å tro at man kanskje er det, da kan man få seg en moro overraskelse på byen når man møter "spinkle erik" :evil:

Lenke til kommentar

Nå har jo ikke benkpress noe med hvor god du er til å sloss :p En som går på kampsport og er god til å sloss og ikke går på studio en gang kan vinne over en som f.eks løfter 80 i benken. Du er ikke automatisk god til å slå og har sparkteknikkene inne siden du har tatt mye markbøy og benkpress :D

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Tok benkpress for tredje gang i livet mitt i dag.

35 kg x 25

 

Helt klart rom for forbedringer (det skal sies at jeg var ganske stiv i brystet etter treningene denne uken), men det er absolutt ikke benkpress jeg satser på.

Jeg bør uansett begynne med litt mer regelmessig styrketrening snart.

 

(185 cm og 70 kg)

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Verdens sterkeste "Unge" når han var 6 år tok han 80 kg i benkpress! :ohmy:

jeg veier 79kg er 16 år og tar 75 kg i benken

7318933[/snapback]

Han må vel ha vært matet med bol fra dag 1 :!:

7319068[/snapback]

Han har ikke brukt AAS eller HGH. Det er flere leger og forskere som har hatt han som studie, og de har tatt 3 beinmargs prøver, og han var 100% rein. Han er et genetisk unikum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...