Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom over denne linken: http://www.catchgamer.no/?module=forum&f=t...Id=73462&page=1

 

Ganske morsomt lesestoff :!:

 

13 år gammel jente som tar 100kg i benkpress osv.

7182357[/snapback]

 

Må bare si det, denne jenta går på skolen min.. I 8. klasse. Det er det værste jeg har hørt at hun tar 100 kg i benken. Skal si hun ble ledd ut når hun sa det til oss.. :)

 

EDIT : Om hun så tar 100 er hun et enormt talent, og hun ser til og med bare ut som en helt vanlig tynn jente.. :!:

Endret av Ols111
Lenke til kommentar
Kom over denne linken: http://www.catchgamer.no/?module=forum&f=t...Id=73462&page=1

7182357[/snapback]

Sjer at du tar over 100 når du er 16 år.

 

Trener du tar du opptil 75 i 10ende klasse. En venn av meg tar 75 kg ca, og han er råsterk, finner ikke så mange slike.

Herrregud, hvorfor snakker folk om ting de ikke har peiling på?

7184526[/snapback]

Er ikke mange som har peiling på CG nei :p Der går det mest i cs spilling og photoshop :ph34r:

Lenke til kommentar
nettopp begynnt og trene? siden jeg er 15 og tar 75.....

7184820[/snapback]

Har trent siden januar etter årevis med rævesitting, men har ikke giddet å benke inntil nylig, siden det er så mye kø. Nå som jeg har funnet ut når det er lurt å trene for å ha studioet for seg selv (rundt lunsj er best), tenkte jeg at jeg skulle prøve. Jeg trente også da jeg var 16, tok omtrent 100 kilo før jeg ga meg.

Lenke til kommentar

80kg i benk foreløpig (ny pers) opp ca 7kg på en mnd. Rimelig fornøyd, satser på å være over 100 litt over nyttår (februar-mars kanskje?) "Desverre" så går det rimelig sakte siden jeg ikke har mulighet til å satse 100% på maks styrke. Siden det ville tatt for mye av utholdenheten min... Er digg å trene igjen, kjenne framgangen osv.... :D Gotta love the feeling of progress

 

Edit :

 

Btw : Ned 3kg i samme slengen, skal ned fra 77 til ~70-73kg samtidig som jeg forsøker å øke maksvekta, rundt 120 en eller annen plass håper jeg å havne. Tror det er rundt deromkring jeg kan legge meg uten å legge på meg for mye. (Driver med judo og litt kickboksing, er 175 høy, så "må" legge meg mellom 70-75kg)

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar
Tror maksløftet mitt er 60+... Må virkelig få tatt et orntlig maksløft snart! :p

 

Jeg løfter 50 Kg på 3 serier med 10 repetisjoner

7207087[/snapback]

 

Da burde du klarer å ta 70-75, hvis du tar 50 kg 10*3

 

Hater å bli forskjølet midt i ett treningsopplegg, så nå kan jeg bare gi opp med å ta 110 kg før jul tror jeg..

Lenke til kommentar
Da burde du klarer å ta 70-75, hvis du tar 50 kg 10*3

7207494[/snapback]

Jepp, det var tilfelle med både meg og de to jeg trener med.

7207725[/snapback]

 

Hvis du trener fremdeles med 50 kg 10*3, hvis du har trent med dette en stund, så prøv dette istedenfor: 60-65 kg 4-6*3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...