Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han her tullingen skal ihvertfall løfte 1015 pounds, det er 461.4 kilo  :cool:

 

http://media.putfile.com/BenchPress25

6743092[/snapback]

 

Han klarte det ikke. Rychlachs rekord er på 454 kg, en gang forsøkte han 460 kg – noe han ikke klarte. Rychlach bruker en spesiell skjorte som gjør at han kan løfte opp til 50% mer, og selv om han sikkert er sterk som f..., er det Scott Mendelson som har rekorden uten skjorte.

Lenke til kommentar
Han klarte det ikke. Rychlachs rekord er på 454 kg, en gang forsøkte han 460 kg – noe han ikke klarte. Rychlach bruker en spesiell skjorte som gjør at han kan løfte opp til 50% mer, og selv om han sikkert er sterk som f..., er det Scott Mendelson som har rekorden uten skjorte.

6743891[/snapback]

 

50% var vel litt drøyt, men de hjelper mye. Du ser bare at han nesten ikke kan bevege seg.

 

En på mitt studio sluttet og konkurere pga alle brukte disse draktene.

Lenke til kommentar

jeg jobbet med en i fjor som var skikkelig diger. han bodde i USA, men var i Norge på ferie og var sommevikar der jeg jobbet. jeg sier det igjen: han var diiiger og var ca 18 (hvis jeg husker riktig). jobben var på et lager og de tunge tinga vi andre stresset med, løftet han som om det skulle være fjær. (fikk meg til å tenke på "hva er tungest av 1kilo bly og 1kilo fjær vitsen". uansett. back to topic). vi ble selvsagt imponert og spørte hvor mye han tok i benk. 160 fikk vi til svar. nå vet jeg ikke om det var sant, men det forundrer meg ikke.

 

(selv tar jeg lite. nettopp begynt å trene :p )

Lenke til kommentar
1) Benkpress og knebøy i smithmaskin er for tåper og idioter.. og er i tillegg langt lettere enn benkpress/knebøy/frontpress fritt.

 

2) 160kg på trening, 150kg godkjent.

6758330[/snapback]

 

 

Bruker smithmaskin på knebøy, må nesten det når man trener alene...

6760590[/snapback]

 

nei, du trener bare ikke tungt når du er alene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Tok benk for et par uker siden, tok da 50kgx6 først, for så å ta 60kg uten problemer rett etterpå. Er sikker på at hvis jeg går inn for å maxe på 70kg vil det gå glatt. Veier 65kg og er 184cm høy

Lenke til kommentar
Tok benk for et par uker siden, tok da 50kgx6 først, for så å ta 60kg uten problemer rett etterpå. Er sikker på at hvis jeg går inn for å maxe på 70kg vil det gå glatt. Veier 65kg og er 184cm høy

6763342[/snapback]

Vi får nå se...... 10 kg opp er ganske mye

Men er ikke noe stress å kjøre tungt alene. Er jo bare å avslutte når man føler at man ikke klarer en til.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Tok benk for et par uker siden, tok da 50kgx6 først, for så å ta 60kg uten problemer rett etterpå. Er sikker på at hvis jeg går inn for å maxe på 70kg vil det gå glatt. Veier 65kg og er 184cm høy

6763342[/snapback]

Vi får nå se...... 10 kg opp er ganske mye

Men er ikke noe stress å kjøre tungt alene. Er jo bare å avslutte når man føler at man ikke klarer en til.

6764273[/snapback]

10 kilo opp ekke noe stress, bare man har psyken i orden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...