Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Ikke si det, 2 kg er mer en du tror når du har trent en stund. Er ikke som i begynnelsen du når du maxer dobbelt så mye fra uke til uke :love:

7097505[/snapback]

Under 2% fra eller til er ikke mye, sikker på at han hadde klart det, om han ikke allerede hadde pusha seg opp fra 115 da ...

Lenke til kommentar

Testet benkpress for første 2 gang i dag siden 8 klasse, av en eller annen grund hadde vi et rom med benkpress på skolen.

Det meste kg de hadde til sammen var 50kg.

Fikk bare løftet vekten 1 gang før en lærer kom inn og ble pissed siden vi hadde fått beskjed om å holde oss unda vektene.

 

50 kg gikk smooth, kan ikke si det var vanskelig akkurat.

 

Vekt: 70kg, høyde: 184, alder: 15

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Testet benkpress for første 2 gang i dag siden 8 klasse, av en eller annen grund hadde vi et rom med benkpress på skolen.

Det meste kg de hadde til sammen var 50kg.

Fikk bare løftet vekten 1 gang før en lærer kom inn og ble pissed siden vi hadde fått beskjed om å holde oss unda vektene.

 

50 kg gikk smooth, kan ikke si det var vanskelig akkurat.

 

Vekt: 70kg, høyde: 184, alder: 15

7106793[/snapback]

 

Trener i smug altså?

Lenke til kommentar
Testet benkpress for første 2 gang i dag siden 8 klasse, av en eller annen grund hadde vi et rom med benkpress på skolen.

Det meste kg de hadde til sammen var 50kg.

Fikk bare løftet vekten 1 gang før en lærer kom inn og ble pissed siden vi hadde fått beskjed om å holde oss unda vektene.

 

50 kg gikk smooth, kan ikke si det var vanskelig akkurat.

 

Vekt: 70kg, høyde: 184, alder: 15

7106793[/snapback]

 

Trener i smug altså?

7107202[/snapback]

Har ikke trent benkpress før utenom en gang jeg prøvde i 8. Så der vi skulle øve til skuespillet var det benkpress klarte ikke holde meg unna.

 

Men heldigvis begynner jeg på treningstudio nå så kan trene benk :)

Lenke til kommentar
Testet benkpress for første 2 gang i dag siden 8 klasse, av en eller annen grund hadde vi et rom med benkpress på skolen.

Det meste kg de hadde til sammen var 50kg.

Fikk bare løftet vekten 1 gang før en lærer kom inn og ble pissed siden vi hadde fått beskjed om å holde oss unda vektene.

 

50 kg gikk smooth, kan ikke si det var vanskelig akkurat.

 

Vekt: 70kg, høyde: 184, alder: 15

 

7107202[/snapback]

Har ikke trent benkpress før utenom en gang jeg prøvde i 8. Så der vi skulle øve til skuespillet var det benkpress klarte ikke holde meg unna.

 

Men heldigvis begynner jeg på treningstudio nå så kan trene benk :)

7107320[/snapback]

 

Det må du :) Få ein lege til å skrive ein skade melding og vips så slepper du unnav gymnastikk timane får så å vere i treningstudioet :) Har brukt ein del av gymtimane mine i "styrkerommet" :p Berre til å stå på! Pass på å ikkje kunn ta max løft :)

Lenke til kommentar
Det er bra :) Stå på :) Det kjekkeste med å nett ha begynnt å trene særiøst er at du kjem til å gå opp i benk så fort :)  :thumbup:

7107513[/snapback]

Vel tror jeg ivertfal klarer 60 selv om jeg bare har fått prøve 50. Skal klare å legge inn benkpress i RyP prog mitt bytte det ut med tåpelige manual benkpress.

Lenke til kommentar
Skal klare å legge inn benkpress i RyP prog mitt bytte det ut med tåpelige manual benkpress.

7107576[/snapback]

Jaså, ja. Du bør, om ikke med en gang, men iallfall etter en stund variere litt. F.eks bytte ut stang med manualer for en stund. Skråbenk med manualer er også bra, og det trener vel støttemusklene bedre..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...