Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Siden du heter Lena, regner jeg med at du er en jente. 40kg er ganske bra. Tror kjæresten min tok 12,5kg i fjor, men tror hun klarer rundt 20kg.

6836630[/snapback]

I og med at hun heter Mrs. i nicket og har bilde av en jente, så er hun nok det.

Men lena: Du tror jeg er den første jente jeg har hørt si vekten sin frivillig. Men er ikke så verst det. Trener du noe eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trener 9 ganger i uken. Men da er tre av de øktene fotball, så resten går med til styrketrening på studio.

 

Og jeg er ganske imponert over at dere har greid å finne ut at jeg er jente, bare ved å se på bildet mitt og nicket mitt. Skulle nesten tro dere var utstyrt med øyne. :)

Endret av Mrs Hatta
Lenke til kommentar
Trener 9 ganger i uken. Men da er tre av de øktene fotball, så resten går med til styrketrening på studio.

 

Og jeg er ganske imponert over at dere har greid å finne ut at jeg er jente, bare ved å se på bildet mitt og nicket mitt. Skulle nesten tro dere var utstyrt med øyne.  :)

6836688[/snapback]

 

Jenta jeg trener mest med tar vel rundt 140 i benken.. ;)

Lenke til kommentar
Men.. Gidd det da... Da må hu ligne på hu derre skidama  :D

6841140[/snapback]

 

Neh.. ;) De fleste jentene jeg trener med ligger på godt over 70-80kg i benken, på en kroppsvekt som varierer fra 52 på hun minste til 67 på hun største.. :) Nå er dette styrkeløfterjenter da, som kan dette, men jenter BØR klare godt og vel sin egen kroppsvekt i benk før de skryter.. :p

Lenke til kommentar
Men.. Gidd det da... Da må hu ligne på hu derre skidama  :D

6841140[/snapback]

 

Neh.. ;) De fleste jentene jeg trener med ligger på godt over 70-80kg i benken, på en kroppsvekt som varierer fra 52 på hun minste til 67 på hun største.. :) Nå er dette styrkeløfterjenter da, som kan dette, men jenter BØR klare godt og vel sin egen kroppsvekt i benk før de skryter.. :p

6841623[/snapback]

 

Tsss! Trener uansett ikke for å få muskler i armene, men for å slippe tantearmer om 50 år :!:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Men.. Gidd det da... Da må hu ligne på hu derre skidama  :D

6841140[/snapback]

 

Neh.. ;) De fleste jentene jeg trener med ligger på godt over 70-80kg i benken, på en kroppsvekt som varierer fra 52 på hun minste til 67 på hun største.. :) Nå er dette styrkeløfterjenter da, som kan dette, men jenter BØR klare godt og vel sin egen kroppsvekt i benk før de skryter.. :p

6841623[/snapback]

 

Tsss! Trener uansett ikke for å få muskler i armene, men for å slippe tantearmer om 50 år :!:

6844870[/snapback]

Synes du tar akkurat det jenter skal ta i benk :thumbup: jenter med for mye muskler er ikke særlig fint ... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Men.. Gidd det da... Da må hu ligne på hu derre skidama  :D

6841140[/snapback]

 

Neh.. ;) De fleste jentene jeg trener med ligger på godt over 70-80kg i benken, på en kroppsvekt som varierer fra 52 på hun minste til 67 på hun største.. :) Nå er dette styrkeløfterjenter da, som kan dette, men jenter BØR klare godt og vel sin egen kroppsvekt i benk før de skryter.. :p

6841623[/snapback]

 

Tsss! Trener uansett ikke for å få muskler i armene, men for å slippe tantearmer om 50 år :!:

6844870[/snapback]

Synes du tar akkurat det jenter skal ta i benk :thumbup: jenter med for mye muskler er ikke særlig fint ... :thumbdown:

6844980[/snapback]

En som er desperat etter dame? :!:

Ikke så verst fremgang det mck :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...