Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEG tok 107kg  i stad.. 16 år- og spiller hockey, jeg skal på bursdag etterpå. jeg

jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg ejg ejg ejg ejg ejg ejge jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg.................

 

EDIT: Inlegg 100? gleder meg til jeg har inlegg 107, siden det tar jeg i benke assa.

6686065[/snapback]

 

:O

 

jeg tokk 3 kg mer en deg :D

Lenke til kommentar

17 år

60kg

Usikker på maksløft, men tar sikkert litt over 60.

 

Har bare 60,5 kg i vekter, så kan ikke teste maksløft, men ligger veldig nær dette. Er fornøyd med fremgangen siden jeg for et halvt år siden holdt på å drepe meg selv med 40kg :p Kjøpte meg en benkpress og endra livsstil fra "datanerd", til et litt sunnere liv. Har også lagt på meg 10 kg i denne perioden(og minket fettprosenten).

Lenke til kommentar
På det meste har jeg klart 70kg, men trener til vanlig ikke mer enn med ca. 50kg.

 

16 år, 187cm høy og 78kg.

 

Av en eller annen grunn blir jeg ikke tyngre..

6704280[/snapback]

 

 

Du spiser ikke nok, ganske enkelt;)

6704383[/snapback]

What he said.

 

Skal sikkert ta maksløft om 1-2 måneder. Satser på ca. 102,5 kg.

 

16 år

185-186

85 Kg

Lenke til kommentar
Men er det stor forskjell mellom apparat og en stang?

6739998[/snapback]

Smithbenk, altså? Den går jo på «skinner», så man slipper å passe på å holde stanga rett. Jeg syns det er mye lettere enn fribenk, men den trener ikke støttemuskler like bra som fribenk gjør.

6740098[/snapback]

 

Mange hevder motsatt; at Smith-maskin faktisk er tyngre hvis man kan stabilisere. Grunnen er selvfølgelig at i Smith-maskin kan man ikke bruke støttemuskler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...