Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare lurer på om det er noen mobiltelefoner som har displayglass av sapphire crystal :D har det selv på klokka mi og den har 0 riper etter mange års aktivt bruk. det er vel ikke så dyrt for et slikt display-glass?

Det tør jeg påstå å ha hørt at Samsung D500 har!

Har hørt om reklameflimer hvor man skraper nøkler på displayet dens uten å sette spor!

Virker genialt, men det er sikkert dyrt.

Lenke til kommentar
vil mobilabonentet mitt fungere i Polen, Tsjekkia og tyskland?

Jeg har PGone (ikke kontantkort)

Hvis PGone funker i utlandet og du har åpnet for bruk i utlandet. :)

 

Har du PGsafe?

Under finner du en liste over hvilke land og nettverk du kan bruke ditt PGSafe abonnement i. Det arbeides kontinuerlig med å tilby PGSafe i enda flere land.

 

PGSafe er et abonnement som er på NetCom nett

 

Kontantkort kunder kan nå roame i:

 

Brasil (Oi)

Belgia(Proximus, BASE, Mobistar)

Danmark (TDC, Orange og Telia)

Finland (Sonera)

Frankrike (SFR, Orange og Bouygues)

Hellas (Vodafone)

India (Orange)

Irland (Vodafone)

Italia (WIND, TIM og Omnitel-Vodafone)

Israel (Cellcom)

Kroatia (VIPnet)

Malta (Vodafone og MobIsle)

Nederland (DutchTone, KPN og T-Mobile)

Polen (ERA)

Portugal (TMN, Optimus)

Romania (Connex)

Serbia og Montenegro (Monet)

Spania (Movistar og Vodafone-Airtel)

Storbritannia (Orange, T-Mobile, Vodafone og O2)

Sverige (Telia og Vodafone)

Sveits (Swisscom)

Thailand (Orange)

Tsjekkia Eurotel og T-Mobile)

Tyrkia (Turkcell)

Tyskland (Viag, O2, Vodafone og T-Mobile )

Østrerrike (T-Mobile)

Lenke til kommentar
Selv kjenner jeg ikke problemstillingen så godt, da jeg til vanlig bruker en P800. Tar jeg et bilde der kommer der bare et lavt og helt anonymt klikk, og det er bare hvis jeg har på høyeste volum. På lydløs blir også kameraet lydløst. :blush:

Samme på min SX1. Jeg syns det er en ålreit lyd. Høres nesten ut som et kamera også. Er ikke det slik på alle S60 telefoner?

Lenke til kommentar
Selv kjenner jeg ikke problemstillingen så godt, da jeg til vanlig bruker en P800. Tar jeg et bilde der kommer der bare et lavt og helt anonymt klikk, og det er bare hvis jeg har på høyeste volum. På lydløs blir også kameraet lydløst.  :blush:

Samme på min SX1. Jeg syns det er en ålreit lyd. Høres nesten ut som et kamera også. Er ikke det slik på alle S60 telefoner?

P800 er ingen S60-telefon da, men. Uansett, mens det på for eksempel på S700 høres i en radius av femten mil at noen tar bilde er det mer kameraklikk på Symbian-telefoner.

P800 er så utrolig gammel nå, er jo 2002-modell, så det er kanskje derfor klikket er så lavt. SX1 kom helt i starten av år 2004/slutten av år 2003, så der hadde det vært naturlig med en litt høyere kameralyd. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Dette er en ålreit dag :)

 

SE har allerede lansert to nye mobiler. Nokia lanserer minst to nye mobiler om noen få timer, og på toppen av det hele er det kommers-dag valentinsdagen. Hehe.

 

Dette ser ut til å bli en bra dag. Gleder meg virkelig til å se hva Nokia kan overraske oss med i dag.

 

That's all from me.

Lenke til kommentar

Har et snodig "problem" på min nokia 6600.. Pluttselig når jeg mottar meldinger fra en spessiell person ( selvfølgelig måtte det være dama :p ) viser den ikke kontaktnavnet, den viser bare telefon-nummeret, ikke noe problem, men veeldig irriterende..

 

På alle andre kommer det navn :cry:

 

Noen spm har opplevd noe slikt?

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Noen som vet om Sharp 902 vil virke i Norge? Vurderer å kjøpe den i London... :hmm:

Den støtter følgende nett: UMTS / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900

 

Så lenge den ikke er låst til nettverk eller operatør av simkort så skal denne funke fint her. Regner med at det er mange steder å få unlocket slike, evt. også unbrandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...