Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!


Ingar

Anbefalte innlegg

Byttet mobil hver 3-4mnd før jeg, men nå har jeg hatt Qtek S100 i 4 dager og er stooor fornøyd. Denne kommer jeg til å ha en god del fremover. Eneste jeg savner på den er innebygget wlan :(

 

 

Hvordan kan jeg benytte adsl'en jeg har til modem for mobilen? Har hørt noe om å benytte activesync for å koble sammen pc'en med mobilen, men når jeg velger bluetooth så vil de ikke "parres". Noen som har forslag?

 

Edit: Leif

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begynner å klø skikkelig etter en ny mobil, men som du sa er det egentlig ikke så mye interessant der ute ennå. Kjedelig å vente :no:

Har det akkurat som deg, har hatt en 3660 i over ett år. Aldri hatt en mobil mer enn 5 måneder før det, men som nevnt, det er ikke så mye interessant, hvertfall ikke som kan ta over for 3660. Fornøyd med den, men veldig lei også.

Lenke til kommentar
Begynner å klø skikkelig etter en ny mobil, men som du sa er det egentlig ikke så mye interessant der ute ennå. Kjedelig å vente :no:

Har det akkurat som deg, har hatt en 3660 i over ett år. Aldri hatt en mobil mer enn 5 måneder før det, men som nevnt, det er ikke så mye interessant, hvertfall ikke som kan ta over for 3660. Fornøyd med den, men veldig lei også.

Når dere snakker om kule telefoner som kommer, må jeg bare legge til X2, Sendo X2.

Den er ikke så kul på utseende, men koster 2000kr og er like god som 660o, tør jeg å påstå.

Den kommer til Norge i Juni en gang (tror jeg: e rikke helt sikker, men).

 

Og jeg bare lurer, hva er det som gjør at dere kjøper ny mob så ofte?

Jeg hadde min første telefon i to år(og noen måneder); og har min andre for tiden; den har jeg hatt siden vinterferien(som ikke er så lenge sida, da)

Lenke til kommentar
Og jeg bare lurer, hva er det som gjør at dere kjøper ny mob så ofte?

Behovet for noe nytt når jeg vet at det finnes noe bedre.

Enig der. Jeg har full jobb og til tider rimelig grei økonomi og synes mobiltlf. er veldig gøy, så hvorfor ikke skifte med gjevne mellomrom om en har råd til det? Alltid gøy med noe nytt :yes:

Lenke til kommentar
En ting til. Jeg greier ikke å bestemme meg om den er stor og klumpete, eller liten og nett. Hva synes dere?

 

Ved første øyekast virker den liten, men når man får sett på den, og man f.eks legger den på et bord, så vokser den litt på en måte.

K700i er jo ganske liten den. ;)

Lenke til kommentar

Woho!! :w00t:

 

Congratulations on being one of our Mobile Tester M75 mobile test users. You have been selected as one of the test users to try out our upcoming model together with its accessory, the Mobile Music Set. You will receive more information upon the testing process within the next days. If you have not entered your correct data in your personal account please complete it, so we can send you the test products.

 

If you have any further questions you may reply to this e-mail address.

 

Thank you for participating and helping us optimize our upcoming mobile phone! 

 

 

 

Your Siemens Online Team

 

Ble valgt ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...