Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du husker vel ikke hvor i Praha butikken lå? Eventuelt hva den hete?

dessverre, husker _hvor_ den lå, men ikke hvor (på kart osv.)

Kort fortalt er det med utgangspunkt helt nederst på Vaclavak Nm. (eller hvordan det skrives) imot nam. Republiky...

Mer en det kan jeg nesten ikke si :p

Da må du nok reise med meg hehe...

Lenke til kommentar
Bra kjøp, hvis den er i helt fin stand. Tenkt å beholde den lenge? Til E720 kommer eller noe sånt?

Han skrev den var i ok stand, straks et år gammel, normalt slitt og ingen større skader..

 

( hovedsaklig bryr jeg meg ikke om riper, siden de kommer etter 2 uker med meg :tease: )

 

JEg synes også det var et godt kjøp, siden jeg har lyst på mp3, god skjerm og ok kamera..

 

Som du sier har jeg lyst på E-720, grunnen til kjøpet var at A50`n jeg bruker nå slår seg av opptil 15 ganger per dag. Noe jeg ikke holder ut med..

 

Veldig fornøyd jeg :yes: Får den i posten i slutten av uka/eller begynnelsen av neste..

 

 

JEg har altså ikke fått den enda, og kan ikke si noe om utseende o.l!

Lenke til kommentar
Som du sier har jeg lyst på E-720, grunnen til kjøpet var at A50`n jeg bruker nå slår seg av opptil 15 ganger per dag. Noe jeg ikke holder ut med..

Jeg har brukt a50 en liten periode når jeg ikke orket størrelsen på p800. Helt utrolig hvor mye den slår seg av. Det gjør den helt uegnet som telefon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jepp, den er forfærdelig, var bra en stund, men ble forfærdelig nå!

 

 

Slik, sitter med min 6600 i hånda nå, grei mobil, litt tung, men ok..

 

 

 

Bare lurer på mp3 kvaliteten på telefonen jeg? Noen med erfaring ?

Ikke bra. Synest jeg ihvertfall.

Den er metallisk.

Men det er lyden på omtrent alle telefoner da.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan man fjerner den ultrairriterende kameralyden på SE K700i?

Jeg holder på å klikke vinkel hver gang jeg hører denne totalt overdimensjonerte lyden.

 

Ellers... er det vanlig at batteriet på K700i bare varer 1 døgn etter første lading (4 timer)..??

...dog med mye testing, fotografering, spilling, lyd, utforskning osv.

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

Hvis du har en av de første fw'ene, (noe du sannsynligvis ikke har) så går det an, men du kan prøve å sette mobilen i profilen Møte. Da ble den borte på de eldre fw'ene.

 

Edit: ops, jeg skrev at det ikke gikk an på de nye, men jeg mente det omvent. Beklager.

Endret av Redline_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...