Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!


Ingar

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hm, men hva er så disse "Datakablene" jeg finner på ebay o.l ? Fake ? :dontgetit:

Av alle personene på ebay, er det nok et mindretall som lever av å "svindle" andre godtroende kjøpere! Men ebay har klare regler når det gjelder svindel, på samme måte som QXL og andre nettauksjoner, så hvis man skal handle over ebay er det lurt å se etter gode karakterer hos selgeren eller så kjøper du ikke ;)

 

Kan man spare veldig mye på å kjøpe datakabel fra ebay enn fra norsk nettbutikk?

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt mobilen min i snart 3 kvart år og jeg begynner å få spasmer, det er lengre enn noen gang før at jeg har hatt én mobil uten å skifte, men siden de nye modellene ikke lekker ut før vår/sommeren må jeg nok belage meg på å vente :ermm:

 

Noen som føler det samme? At de ha ny mobil etter en viss periode?

Lenke til kommentar
..

Jeg byttet veldig ofte, sånn ca. hver mnd før jeg fikk meg SX1. Den hadde jeg hele 4 mnd, før jeg fikk 7610.

 

Etter dette har jeg ikke byttet i det hele tatt. Egentlig litt rart, men dagens mobiler har virkelig så lite mer å by på.

 

Men til høsten må det vel bli noe nytt..

Lenke til kommentar

Jeg føler at jeg må ha ny telefon når det er en bedre eller en svært spennende telefon...

Selv er jeg litt som arehei, en eier av symbian telefoner som har litt problemer med å finne noe spennende nok ellers.

Men ser nok ut som det blir en del nytt til høsten her også. (Bla. skal 6600 endelig ut- 6680)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Noen som føler det samme? At de ha ny mobil etter en viss periode?

Jepp! Og de periodene er alt for korte. Blir dyrt dette her. Heldigvis er jeg strålende fornøyd med min N1, og kommer ikke til å bytte denne ut med noe før jeg får min N1m i posten. Denne skal jeg ha helt til neste gang jeg blir "forelsket" i en telefon. Tror det blir en stund til, for det som kommer fremover synes jeg ser kjedelig ut. Har sikkert noe med at jeg har hatt "alt". :)

Lenke til kommentar
Noen som føler det samme? At de ha ny mobil etter en viss periode?

Jepp! Og de periodene er alt for korte. Blir dyrt dette her. Heldigvis er jeg strålende fornøyd med min N1, og kommer ikke til å bytte denne ut med noe før jeg får min N1m i posten. Denne skal jeg ha helt til neste gang jeg blir "forelsket" i en telefon. Tror det blir en stund til, for det som kommer fremover synes jeg ser kjedelig ut. Har sikkert noe med at jeg har hatt "alt". :)

Tror du virkelig at det kommer noen ny Neonode?

De gutta bak den venter jo are på å bli kjøpt opp....så de kan tjene noen kroner..

Lenke til kommentar
Tror du virkelig at det kommer noen ny Neonode?

De gutta bak den venter jo are på å bli kjøpt opp....så de kan tjene noen kroner..

Hvor i all verden har du det fra? Naturligvis tror jeg N2 kommer. Den er i utvikling. Når gjenstår jo å se, men jeg tror absolutt den kommer. De har jo sluppet N1, og nå den oppgraderte N1m. Jeg kan også som bruker av produktet deres si at alt fungerer veldig bra, og for øyeblikket vil jeg ikke ha noe annet.

Endret av Swag
Lenke til kommentar
Noen som vet om man mister garantien eller noe sånt om man skrur opp en T610 for å lakkere den?

Man mister nok all form for garanti ja. Vil også gå ut ifra at man mister sin reklamasjonrett da man utsetter mobilen for høyst unormalt bruk, bruk som ikke er formålet til mobilen.

Lenke til kommentar
Nå har jeg hatt mobilen min i snart 3 kvart år og jeg begynner å få spasmer, det er lengre enn noen gang før at jeg har hatt én mobil uten å skifte, men siden de nye modellene ikke lekker ut før vår/sommeren må jeg nok belage meg på å vente :ermm:

 

Noen som føler det samme? At de ha ny mobil etter en viss periode?

Vet akkurat åssen du har det. Før kjøpte jeg ny mobil ca. hver 3.mnd. Nå har jeg hatt min Nokia 6600 i snart ett år, noe som er det lengste jeg har eid en tlf. Begynner å klø skikkelig etter en ny mobil, men som du sa er det egentlig ikke så mye interessant der ute ennå. Kjedelig å vente :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...