Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk et spennende spørsmål slengt i ansiktet idag (ikke bokstavlig talt :p):

"Hva synes du er 'hot' idag på mobilmarkedet?"

Vel, dette spørsmålet skulle vise seg å være svært vanskelig å besvare...

Etter lang betenkningstid stod jeg egetnlig kun igjen med:

Motorola V8.

Nokia 7710.

Nokia 6680.

SE K600.

NEC N940.

I-Mate JAM (Qtek S100)

 

Noen vil nok si at denne listen var litt lang, men ærlig talt: Kan ikke si at jeg 'tenner' på noen andre mobiler enn disse...

Slenger spørsmålet videre til dere:

"Hva synes du er 'hot' på mobilmarkedet?"

Lenke til kommentar
Dette ser ut til å bli en bra dag. Gleder meg virkelig til å se hva Nokia kan overraske oss med i dag.

Må si at alt fra nokia stinker om dagen. De modellene jeg virkelig har likt fra nokia opp igjennom tidene er:

 

3210 - Denne typen mobiler har nokia sluttet med, stilige billige telefoner som har det man trenger

9110 - 9500 er nesten identisk, 6 år senere! greit nok, wlan og fargeskjerm, men skulle jo tro de i det minste kunne gjort den noe mindre, og mye raskere (vet at 9300 finnes, men allikevel)

7110 - Ok, litt stor men fantastisk deilig å bruke. Ingen ting i nærheten av den lenger

8210 - Sinnsykt liten telefon da den kom, og veldig stilig. 6100 er litt samme type telefon, men mangler utseende og nyskaping

8910 - Tåler utrolig mange trøkker og ser konge ut. Skjønner ikke at nokia ikke har lansert noe nytt i denne serien.

 

Nokia har noen kule modeller, men alle føles så ukomplette. 3230 er f.eks. litt stor, og 7280 er for upraktisk. 6680 veldig bra, men for dårlig kamera, og litt stor.

Lenke til kommentar
6680 veldig bra, men for dårlig kamera

Hvordan kan du si at den har dårlig kamera når du ikke har testet den?

Du sier den har dårlig kamera, hvilken telefon "sammenligner" du denne med????

vel, 1.3 mpix cmos sensor uten autofokus vil uansett gi får dårlig billedkvalitet. Minstekravet mitt er at man skal kunne skrive dem ut på vanlig fotopapier i 10x15 i grei kvalitet. For å få til dette må man minimum ha 1.3 m/autofokus. helst 2.0, ccd og autofokus. Dessuten er diode-blitz også for dårlig, man kan ikke ta ordentlige innebilder. Det finnes ikke noen mobiler i dag som har bra nok kamera, men jeg har håp om at k750 vil ha det. JEg har pr. idag t610, og kameraet er jo bare tøys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...