Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange takk for svar, og gode tips.

Skal helt klart gå mange lange jævlige turer i variert terreng, med inngåtte marsjstøvler og variert med vekt i ryggsekken.

 

Var mer ute etter tips til hvordan jeg burde legge opp løpe-øktene for bedring av kondis. Er vel sikkert ikke mer hokus pokus, enn løpeturer og intervaller til tider.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Var på en brief om videre tjeneste i Forsvaret, der blant annet en fra FSK snakket om muligheter i FSK og spesialjegeropptaket. Selv om han fra FSK snakket om spessjegeropptaket, så gjelder nok mange av de samme tingene fallskjermjegeropptaket.

 

Han snakket mye om at motivasjon var utrolig viktig, men også det å bygge både mental og fysisk robusthet. Men det var visst mange som fokuserte for mye på det å bli god til å gå med sekk, at de røyk på de fysiske testene. Så du bør vite at du er godt innenfor kravene som settes, slik at du gjør det bra på testene.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Fornuftige svar, tusen takk :)

 

Skal holde dere oppdatert underveis, og fortelle hvordan det går både før og etter opptak.

 

@Eselfjes Kunne ikke vært mer enig ang det med motivasjon. Er det som avgjør hvor langt man kommer på disse opptakene, ikke om man løfter 140 i benken.

Skal gjøre alt i min makt for en plass i troppen, uaktuelt å gi seg uansett hvor jævli man har det.

Endret av Heinseberg
Lenke til kommentar

Er noe med at det øker et hormon som kan føre til at man blir skalla, så kreatin gjør deg flintskalla gjennom en proxy

 

Det er en sannhet med modifikasjoner, det er ikke nok grunnlag til å hevde dette enda - og det veit du veldig godt

Du sier sannhet med modifikasjoner.. Sålenge det er noe sannhet i det er det ikke verdt risikoen

 

Så leng er det er tvil om man blir skalla, er det ikke en risiko jeg vil ta

 

Dht tror jeg det er

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Du sier sannhet med modifikasjoner.. Sålenge det er noe sannhet i det er det ikke verdt risikoen

 

Du veit at "sannhet med modifikasjoner" ikke faktisk betyr en viss "sannhet" - ikke sant? Det betyr i grunn at det bare tull. Men jeg skulle kanskje heller sagt det på en måte som du forstår det bedre på, som - "pliiz azz, det er bare bullern azz" 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...