Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Føler i blant at jeg har kommet inn i en krysning mellom en barnehage, dyrehage og et gamlehjem ja..

Man skal se mye før øya detter ut.

 

I en slik situasjon er man i god posisjon til å spørre hva i helvete vedkommende tror han holder på med

 

men det er kanskje bare meg

 

Ja det er liksom helt mørkt hos enkelte ass.

Det hender jeg sier ifra, men som regel kommer slikt såpass brått på at man "ikke rekker".

 

Her en annen dag satt det to eldre gubber på øverste hylla i badstua med hver sin "hud-skrubb børste". En slik man sikkert brukte på de gamle "bada" i gamle dager.

Det var så nasty at jeg holdt på å spy.

DE fikk høre det :realmad: men likevel kan jeg aldri sette mine ben der inne lenger desverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope, doping kan påvises uavhengig av hva som inntas. Sporstoffene har halveringstid som ikke kan manipuleres.

Å... Spørsmålet i den youtube video var hvordan russerne unngikk å teste positivt tidligere. 

I Sochi byttet de jo urinprøvene. Så da sier han Bryan Fogel at Grigory Rodchenkov fant en måte å manipulere dette på. 

Nettopp denne "cocktailen" med steroider, alkohol og sikkert noe annet. 

 

Men det kan være bullshit ja :D 

Lenke til kommentar

 

 

Når vi er inne på treningssentre - synes dere det er greit å feks ta av t-skjorta?

Er du seriøs?

 

 

 

Ja? Hvis det ikke er noen der tar de vel ikke skade av det? 

Vet ikke om det er tilfelle over alt, men senteret jeg bruker har et utrolig dårlig lufteanlegg.. 

 

 

Jeg tror tank eller T-tank er det som er sosialt akseptabelt..

 

Klart bor du i ei lita bøgd i Fennmark, så er det jo litt andre sosiale regler da....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja? Hvis det ikke er noen der tar de vel ikke skade av det? 

Vet ikke om det er tilfelle over alt, men senteret jeg bruker har et utrolig dårlig lufteanlegg.. 

 

Er vel ca innafor å trene i sports-BH (kanskje ikke de minste du får tak i).. Så lenge det ikke er andre der slipper du å vasse i sikkel også :|

Men som nevnt tidligere tenk på hygiene mtp benker osv. Både for din egen del og andre.

 

Baris og puppis blir nok ikke sååå godt mottatt.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

 

Nope, doping kan påvises uavhengig av hva som inntas. Sporstoffene har halveringstid som ikke kan manipuleres.

Å... Spørsmålet i den youtube video var hvordan russerne unngikk å teste positivt tidligere. 

I Sochi byttet de jo urinprøvene. Så da sier han Bryan Fogel at Grigory Rodchenkov fant en måte å manipulere dette på. 

Nettopp denne "cocktailen" med steroider, alkohol og sikkert noe annet. 

 

Men det kan være bullshit ja :D

 

Du må nok se filmen på nytt :p

 

De fant en avsindig snedig måte å lure seg rundt testene på. Det var mer oppfinnsomt enn en James Bond film... Helt sjukt.

Lenke til kommentar

 

Nope, doping kan påvises uavhengig av hva som inntas. Sporstoffene har halveringstid som ikke kan manipuleres.

 

Jeg tror ikke det var sporstoffene eller påvises han tenkte på...

 

Det han mente var tror jeg om det var sunnere for kroppen.

 

Det går da for det samme, halveringstida til stoffene kan ikke manipuleres som sagt.

 

Lenke til kommentar

 

 

Nope, doping kan påvises uavhengig av hva som inntas. Sporstoffene har halveringstid som ikke kan manipuleres.

Å... Spørsmålet i den youtube video var hvordan russerne unngikk å teste positivt tidligere. 

I Sochi byttet de jo urinprøvene. Så da sier han Bryan Fogel at Grigory Rodchenkov fant en måte å manipulere dette på. 

Nettopp denne "cocktailen" med steroider, alkohol og sikkert noe annet. 

 

Men det kan være bullshit ja :D

 

Du må nok se filmen på nytt :p

 

De fant en avsindig snedig måte å lure seg rundt testene på. Det var mer oppfinnsomt enn en James Bond film... Helt sjukt.

 

 

Icarus tar jo bare for seg hvordan de gjorde det under Sochi med FSB osv? 

Eller husker jeg feil? Begynner å bli en stund siden jeg så Icarus... 

Lenke til kommentar

Prøvd ZMA?

 

Ja, merket forskjell de to første dagene før det gikk over.. Hater også å måtte svelge sånne gigakapsler :)

 

Tenkte å ta en kveldstur i skibakken i stedet for trening i dag, har ikke stått på ski på 12+ år.. Så stenger de kl 17. Hva er greia med å stenge så tidlig den dagen man faktisk har tid og mulighet å dra der :|

 

Ser heftig ut Kovalevskaja. Hva er denne rullingen du skriver om? Foam rolling?

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...