Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supert, bestilte 3kg av den ? vanilje ka man jo putte alt mulig rart i og.

 

Løftet for første gang med belte i går, markløft, og jeg hadde trodd jeg skulle merke mer forskjell. Synes ikke det var så mye lettere. Filma det, så er det noen som kan gi ei litta tilbakemelding på teknikken på pm??

Endret av General Bork Laser
Lenke til kommentar

Er det bare Myo & TN pulver som er bra eller? Finnes det noe billigere?

ON & TN  brukte jeg før, men TN måtte jeg la stå litt, ellers fikk jeg veldig pulver-konsistens. 

Virker som om Myrevolution er ganske populært blant folk på Instagram. Ikke at det nødvendigvis er et kvalitetsstempel.

Lenke til kommentar

Det sies jo at Myrev sitt har etikett ut ifra hva som faktisk er i boksen, i kontrast til mange andre billigere versjoner som lager etiketter ut ifra råvarenes innhold.

 

80g protein pr 100g vil da kanskje si 50g protein i virkeligheten, i enkelte pulverbokser.

 

De sier de har beviser fra egne testresultater selv om jeg ikke har sett dem selv ennå. Skal jaggu spørre dem så snart jeg får tid.

 

I så tilfelle - jeg velger å tro at dette stemmer - er valget enkelt selv om det koster litt mer. Man bruker jo da tilsvarende mindre.

Lenke til kommentar

Gram for gram kommer 900ish for 3kg kvalitet like godt ut som jallaprotein.

Vil du ha 3 gullbarer til en dyr penge, eller betale litt og litt for gullbelagte mynter. 

 

Myo du linker til er tidligere ansatte bak prozyme/TN/strongr (både myo og myrevolution)

Endret av War
Lenke til kommentar

Men, ønsker man et høyt kaloriinnhold i proteinbøtta da :wee:

Det gjør ikke jeg - da kjøper jeg heller gainer :dremel:

 

Edit: tenker da på hva som er mest økonomisk i forhold til hva man fokuserer på å få i seg der og da.

Ønsker man proteintilskudd, som vel stort sett bare brukes på deff, bør det være så konsentrert som mulig vel? = lavt på kalorier.

Ønsker man det som inneholder mye kcals og litt-av-hver-macro burde valget være et annet en en bøtte proteiner.

 

I det minste burde man være sikker på hva som er i den respektive bøtta, og de som kommer "nærmest" lukter av bedre kvalitet med min nese og virker også å være de "ærligste" produsentene.

 

Men jeg skal ikke si noe om kvaliteten her før jeg får se det med egne øyne altså - har kontaktet dem og spurt om beviser på at innholdet dems overgår de andre produsentene, så får vi se om jeg får svar :)

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Jeg var ikke noe begeistret for smaken til jordbær varianten av Myo hvertfall, om innholdet stemmer og ellers om ingrediensen er bra eller ikke kan jeg ikke si noe på, men ble bare et engangskjøp for min del, samme gjaldt forøvrig TN. Kan godt hende det har noe med at jeg begynte å gå lei jordbærsaken på den tiden, da jeg så gikk over til sjokolade. Nå for tiden går det i vaniljesmak, men fra ON sin 100%.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Gram for gram kommer 900ish for 3kg kvalitet like godt ut som jallaprotein.

Vil du ha 3 gullbarer til en dyr penge, eller betale litt og litt for gullbelagte mynter. 

 

Myo du linker til er tidligere ansatte bak prozyme/TN/strongr (både myo og myrevolution)

Vil jo påstå att proteinisolat til 700kr/3kg ikke er i jalla-klassen, jallaprotein i mine øyne er mer konsentrat til 100ish/kiloen.

Ser jo forøvrig at man får tre bøtter myorev protein til 2400,- da er man jo nede på 800/bøtta som gjør det litt lettere å svelge /pun intended 

Lenke til kommentar

Jeg var ikke noe begeistret for smaken til jordbær varianten av Myo hvertfall, om innholdet stemmer og ellers om ingrediensen er bra eller ikke kan jeg ikke si noe på, men ble bare et engangskjøp for min del, samme gjaldt forøvrig TN. Kan godt hende det har noe med at jeg begynte å gå lei jordbærsaken på den tiden, da jeg så gikk over til sjokolade. Nå for tiden går det i vaniljesmak, men fra ON sin 100%.

 

 TN bør man la stå sånn... 30 min? Ellers får man skikkelig pulverisert konsistens. 

Men ON 100% Whey er fremdeles den beste jeg har smakt, men jeg er litt skeptisk til palme olje, som det er i ON.

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Man kjører set'ene sine og greier ikke alle reps i ett av set'ene. Hva gjør man på neste sett?

 

Gå ned et hakk på vekta så man greier å fullføre antall reps i kommende set

 

vs.

 

Fortsette med samme vekt selv om man vet at man failer

 

?

Ikke sikkert at du failer, så kjør et nytt forsøk uten å bestemme deg for det på forhånd :dremel:

 

Eller faktisk øk belastningen og planlegg et lavere antall reps som mål for settet.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Hva tenker folk om restitusjon på samme muskelgrupper, men med ulik vektbelastning.

 

Har kjørt 12 uker med samme og tenkte og bytte over nå. Har tidligere kjørt 5 styrkeøkter, men merker at jeg har stagnert og nå tenkte jeg å gå ned til 4 øker og heller øke litt på cardioen for å brenne litt fett før sommeren.

 

Tenkte en AB split 2 ganger i uken. A: Tung base, B: høyrepps isolasjon. Vil 24 timer mellom over økt bli for lite mtp restitusjon når jeg kjører 2 ulike tilnærminger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...