Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fail nr 1, ikke trykk på løftesko , det er for de som skal konkurrere i de øvelsene eller har dårlig ankel. 

 

Inov-8 bare xf silver blue heter de jeg har iallefall. 

 

http://www.footway.no/bare-xf-210-silver-blue.html

 

Vet ikke hva de kalles i dagens modeller. 

lol :rofl:

 

Se der ja, det var mer hva jeg var ute etter.

Får spane litt på de :)

 

Da vurderer jeg nesten Adidas HVC og - samme sjanger. Hoppet bare videre istad da noen kalte de for "brytesko" :rofl:....eller har de for mye ankelstøtte mener du?

Fail nr2

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Når det gjelder styrkekonkurranser og markløft, er det forskjell på sumo og vanlig mark?

Er vel to forskjellige kategorier? For sumo er vel lettere enn stanard mark?

 

Samme hva du tar, det om og gjøre og løfte flest KG totalt i styrkeløft, så velg alltid det du er sterkest i. Ikke alle er sterkere i sumo en i tradisjonell. 

Lenke til kommentar

Noen som vet hva litt grønt gjør for lungekapasiteten? Snakker om en gang i blant. 1-2 ganger i mnd, maks.

 

Edit: Knærne mine hater lårcurls (liggende på magen). Etter endt økt så skulle jeg baren riste løs litt. Også klarte jeg på en eller annen måte å vri det ene kneet feil i det jeg ristet på det. Nå halter jeg rundt som en idiot:p

 

Jeg kjører kjempelett, og 12-15 reps. Mulig det blir litt for mye. Også mulig at knestillingen var helt på trynet da jeg kjørte.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Knærne mine hater lårcurls (liggende på magen). Etter endt økt så skulle jeg baren riste løs litt. Også klarte jeg på en eller annen måte å vri det ene kneet feil i det jeg ristet på det. Nå halter jeg rundt som en idiot:p

 

Jeg kjører kjempelett, og 12-15 reps. Mulig det blir litt for mye. Også mulig at knestillingen var helt på trynet da jeg kjørte.

 

Det kan være skummelt å kjøre denne øvelsen om man retter ut bena helt i bunn - Da blir det mye "feil press" på knærne.

Snu i god tid før beina er rettet ut.

 

Håper det går seg til fort

Lenke til kommentar

Synes det er litt vanskelig å fokusere veldig på kcal-overskudd hver dag, hele tiden, ved siden av skole, jobb, lekser og alt annet stress i hverdagen. Vil ha noe enkelt, noe jeg kan ta hver dag i tillegg til mitt vanlige kosthold.

 

Nøtter?

 

Ser at:

- mandler inneholder 575 kcal / 100g, med 22g karbohydrater og 21g protein.

- peanøtter inneholder 567 kcal / 100g, med 16g karbohydrater og 26g protein. 

 

I tilleg inneholder begge disse masse, så vidt jeg har skjønt det, bra fett. 49g fett / 100g vare. Varierer litt på type fett per nøtt.

Disse inneholder vel mye annet bra i tillegg..

 

Så, til spørsmålet:

 

Vil det være gunstig å pøse på med en 100-150g miks av dette hver dag? 50/50 blanding ish..

Synes det virker så dyrt med proteinbarer... Og vet ikke helt om jeg orker å stappe i meg tunfisk og diverse... 

Ønsker å øke styrke og muskelmasse, men helst ikke fettprosent. Trener mye styrke. 

Er jeg helt på bærtur, eller er dette greit?

 

Noen som har noen bedre råd og tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...