Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har byttet treningssenter bare for variasjonens skyld? Jeg har blitt kjent med veldig mange på senteret mitt, og trives i grunn der. Har det noe for seg?

 

Jepp, har vært innom fire av seks sentre i byen. Det jeg er på nå er det desidert beste mtp. utstyr og miljø. Byttet for variasjonen, men også fordi det fort ble folksomt på de mer sentrumsnære sentrene, og jeg gidder ikke å vente på andre når jeg skal trene.

Lenke til kommentar

Beef Jerky er omtrent bare protein, så strengt talt bedre på deff. Spiste det en del på PSMF som snacks husker jeg.

 

Helmelk er bra på bulk.

 

Sykt hvor vandannende Helmelk er, før var det cola eller saft til alle måltid. Men hvis jeg ikke får helmelk inntil egg og bacon nå blir jeg grinete! :p

Lenke til kommentar

http://fitnessbloggen.no/5-repetisjoner-baseovelser/

 

Aldri mer enn 5 reps? Knebøy i dette tilfellet. Mener å akkurat ha lest her på forumet at spesielt ben som består av flere store muskler trenger endel repetisjoner for å trene bra?

Noen som kan utdype hva som er best i forhold til ben trening og spesielt knebøy?

Nå er det en vesentlig forskjell på trening for styrke og muskelvekst da. Mens 5 reps kan være en veldig god kombinasjon, vil du aldri få samme utbyttet mot muskelvekst som hvis du kjører 6-8 reps i baseøvelsene.

Lenke til kommentar

har et noobespørsmål

 

blir de som bare trener muskelvekst/volum "svakere" enn de som trener styrke? blir musklene større uten man blir så mye sterkere eller hva er greia? hvorfor er ikke de med størst muskler sterkest?

De som trener for styrke blir mye sterkere enn de som bare trener for muskelvekst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...