Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja, jeg leste faktisk den biten også.

Det blir bare veldig feil i mitt hode å gi råd om noe som jeg har ingen og/eller liten kunnskap om.

 

Det blir som om jeg skulle sagt:

 

See what I did there? Jeg har ingen kunnskap om det, derfor er det bedre å overlate det til noen som sitter inne med kunnskapen, enn å skrive noe for å få opp innleggstelleren!

 

Men, for å bidra til kjernen i debatten: Min erfaring med failure er mest relevant i forhold tl hypertrofi trening, og liten i forhold til styrke. Det er visstnok velkjent i bb-verden at failure aktiverer mer muskelfibre enn feks dropset og superset. Man bør være forsiktig med failure i forhold til hvor ofte man kjører det. 1 gang pr. mnd. bør holde hvis du spør meg!

Nei, for med det innlegget der så viser du i grunn at du er mer ute etter meg enn budskapet :-) det er i og for seg greit det, sikkert fornærmet deg med ett eller annet, om du mener alt jeg skriver er galt og dårlig så er her ignoreringsfunskjon, benytt deg gjerne av den viss min tilstedeværelse plager deg :-)

Lenke til kommentar

Nei, for med det innlegget der så viser du i grunn at du er mer ute etter meg enn budskapet :-) det er i og for seg greit det, sikkert fornærmet deg med ett eller annet, om du mener alt jeg skriver er galt og dårlig så er her ignoreringsfunskjon, benytt deg gjerne av den viss min tilstedeværelse plager deg :-)

 

Ærlig talt, jeg gav deg et helt ok svar. Jeg blir faktisk forbløffet over at du ikke ser poenget mitt! Du er greit paranoid mr."Bare leit at jeg ikke bryr meg :-)"

 

Edit: Faktisk, siden du er så paranoid, nekter å debattere skikkelig, men samtidig har en haug med tanker å komme med, foreslår jeg at du lager en egen tråd. Jeg kan komme med forslag også "Priim´s synsing og tanker"! Høres fett ut! Jeg adder den i mine innlegg med engang!

 

 

Hvordan går den honninga med sjokoladesmak :p ?

 

For å være helt ærlig, jeg er sikker på at det er MAGISK!

Endret av Corey
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ærlig talt, jeg gav deg et helt ok svar. Jeg blir faktisk forbløffet over at du ikke ser poenget mitt! Du er greit paranoid mr."Bare leit at jeg ikke bryr meg :-)"

 

Edit: Faktisk, siden du er så paranoid, nekter å debattere skikkelig, men samtidig har en haug med tanker å komme med, foreslår jeg at du lager en egen tråd. Jeg kan komme med forslag også "Priim´s synsing og tanker"! Høres fett ut! Jeg adder den i mine innlegg med engang!

 

 

 

Hadde jeg bare brydd meg, men du er nok bare en curlhero som har blitt sint for noe jeg har sagt engang :-) Kjekt å bli lagt merke til i vertfall :)

 

Men som sagt, du må gjerne bare slenge meg på ignoreringslisten din, om du en dag føler jeg hadde hatt noe å bidra med hadde du nok ikke vært villig til å ta deg til deg alikavell :)

 

Og ja, jeg koser meg litt når folk blir sinte og prøver å angripe med personangrep :xmas:

Endret av Priim
Lenke til kommentar

 

 

Hadde jeg bare brydd meg, men du er nok bare en curlhero som har blitt sint for noe jeg har sagt engang :-) Kjekt å bli lagt merke til i vertfall :)

 

Jepp, jeg er en curlhero :roll: Det er ikke jeg som går rundt og tror jeg kan ALT om styrketrening fordi jeg ble gudbenådet med en drøy styrke i markløft, og har ellers middelmådige løft :grin2:

 

Bare leit at jeg ikke bryr meg :-)

 

Edit: Lawl? Hvor i all verden kommer jeg med personangrep? Haha!

Endret av Corey
  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Jepp, jeg er en curlhero :roll: Det er ikke jeg som går rundt og tror jeg kan ALT om styrketrening fordi jeg ble gudbenådet med en drøy styrke i markløft, og har ellers middelmådige løft :grin2:

 

Bare leit at jeg ikke bryr meg :-)

 

Skal være såpass ærlig å si at jeg vet ikke hva du løfter :-) Men takk for at du beriker meg med lovord om både kompetanse og løft, varmer ett rølpe galt sinn :-)

 

Betegnelse som paranoid er ett personangrep :-)

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Nei, for med det innlegget der så viser du i grunn at du er mer ute etter meg enn budskapet :-) det er i og for seg greit det, sikkert fornærmet deg med ett eller annet, om du mener alt jeg skriver er galt og dårlig så er her ignoreringsfunskjon, benytt deg gjerne av den viss min tilstedeværelse plager deg :-)

 

 

Betegnelse som paranoid er ett personangrep :-)

 

Paranoia betegner en tankemessig og følelsesmessig tilstand preget av sterk mistenksomhet. En paranoid person tolker gjerne tilfeldige og for andre uvesentlige eller ikke virkelige hendelser som tegn på forfølgelse eller sammensvergelse.

 

I dont see it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Paranoia betegner en tankemessig og følelsesmessig tilstand preget av sterk mistenksomhet. En paranoid person tolker gjerne tilfeldige og for andre uvesentlige eller ikke virkelige hendelser som tegn på forfølgelse eller sammensvergelse.

 

I dont see it.

 

Jeg nevnte at jeg har pratet med andre som har gitt det skylden for belastningsskader, så ble det en anbefaling, du henviser til tidligere innlegg og virker generelt ganske sur og grinete :p

 

Det gjør meg i grunn ingenting, det er ett forum for trening og kosthold, med mindre du har noen fasitt på hva som stemmer så kommer jeg til å fronte mine synspunkter basert på mine egne og folk rundt meg sine erfaringer, jeg har en bastant tilnærming. You can either like it or love it.

 

At det stikker deg litt i siden eller gjør vondt i en jeksel så må du gjerne bare fjerne det, som sagt, ignorer :-)

Lenke til kommentar

 

At det stikker deg litt i siden eller gjør vondt i en jeksel så må du gjerne bare fjerne det, som sagt, ignorer :-)

Nå har du hintet til at han skal ignorere deg 3 (eller fler om jeg ikke har fått det med meg) ganger i løpet av kort tid. Ettersom han tydeligvis klarer å lese og skrive bra for seg, hva er poenget?

 

edit: og før du kommer med "torn i siden", "like it or love it" eller "ignorer" svaret til meg og.. så er det faktisk et oppriktig spørsmål.

Endret av wampster
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå har du hintet til at han skal ignorere deg 3 (eller fler om jeg ikke har fått det med meg) ganger i løpet av kort tid. Ettersom han tydeligvis klarer å lese og skrive bra for seg, hva er poenget?

 

edit: og før du kommer med "torn i siden", "like it or love it" eller "ignorer" svaret til meg og.. så er det faktisk et oppriktig spørsmål.

 

Det plager han tydligvis såpass mye at jeg skjønner ikke hvorfor han gjør det. Poenget er vel i grunn bare at det er den enkleste løsningen for hannes del om han vil fortsette diskusjonen i det uendlige så er jo det noe sært. Ikke er det spesielt berikende hverken for forumet, meg eller for den sakskyld han selv (velger jeg å tro i vertfall)

Lenke til kommentar

 

Jeg nevnte at jeg har pratet med andre som har gitt det skylden for belastningsskader, så ble det en anbefaling, du henviser til tidligere innlegg og virker generelt ganske sur og grinete :p

 

*snip*

 

Det er 2 ganske morsomme ting med dette innlegget:

 

1. At du tror at din oppførsel i den gedigent største trenings-relaterte-tråden på diskusjon.no, ikke blir lagt merke til. Denne trenger jeg ikke utdype, jeg antar du har lest hva folk skriver til deg.

 

2. At du faktisk tror jeg bryr meg en halv milimeter om hva du skriver til meg/om meg/rundt meg/mine løft/min fysikk osv. må du tro om igjen. Det jeg bryr meg om er debatten i denne tråden. Jeg svarte deg fair and square, du kom med det samme greiene som alltids. Det finnes faktisk "curlbros" som greier debattere uten å ta til seg ting.

 

Til avslutning: Du har blottet deg så mange ganger i denne tråden nå og hva du faktisk står for, så jeg greier ikke se for meg at noen kan ta deg seriøst. Det er ihvertfall mitt ærlige synspunkt, så legger jeg denne død fra min side nå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Det er 2 ganske morsomme ting med dette innlegget:

 

1. At du tror at din oppførsel i den gedigent største trenings-relaterte-tråden på diskusjon.no, ikke blir lagt merke til. Denne trenger jeg ikke utdype, jeg antar du har lest hva folk skriver til deg.

 

2. At du faktisk tror jeg bryr meg en halv milimeter om hva du skriver til meg/om meg/rundt meg/mine løft/min fysikk osv. må du tro om igjen. Det jeg bryr meg om er debatten i denne tråden. Jeg svarte deg fair and square, du kom med det samme greiene som alltids. Det finnes faktisk "curlbros" som greier debattere uten å ta til seg ting.

 

Til avslutning: Du har blottet deg så mange ganger i denne tråden nå og hva du faktisk står for, så jeg greier ikke se for meg at noen kan ta deg seriøst. Det er ihvertfall mitt ærlige synspunkt, så legger jeg denne død fra min side nå.

 

Jeg leser som regel bare innleggene og ikke hvem som skriver dem, tenker ikke spesielt mye mer over det :-)

 

Men da har vi en gjensidigforståelse og ting går tilbake til normalt, frem til neste gang jeg tråkker noen på tærne rekner jeg med :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...