Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neeeeeeeeeeei, tror du det?

Mnjaaaaa.... Ikke så snar nå...

Jeg strekte litt og dro 5x60kg så 3x100kg før maksløft i dag og det var perfecto :)

Lite oksygen er som regel grunnen til at man "ser stjerner" rett etter et løft. Om jeg drar flere tunge sett rett etter hverandre er det rett som det er at jeg blir litt lett i hodet.

Lenke til kommentar

Aaah, skulderen ut av ledd i går på fotballtrening...

hva gjør jeg nå i forhold til styrketreninga?

Er du av de som dette skjer lett med? Fysioterapeut next...

 

Oftopic/ontopic så har de fleste jeg hører om som drar skuldra ut av ledd gjort dette i relsjon til akkurat fotball. Hva er greia?

Lenke til kommentar

Vil tro det handler om at det er en av de idrettene man oftest faller forkjært. Og ikke minst: At fotball er en av de mest populære idrettene vi har... Mer interessant er kanskje forekomsten av skader sett opp hvor mye det spilles. Absolutte tall sier forholdsvis lite der.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Jeg handlet i dag og mens jeg sto i kø ved kassa la jeg merke til kvinnfolkmagasinene (Hjemmet, Sara, Vagina Weekly eller hva de nå heter). Der sto det som vanlig noe om trening på forsiden. Plutselig slo det meg at det er litt komisk å tenke på at absolutt alle overskriftene som har med trening å gjøre er en variasjon av " 8 øvelser som virker!"

 

Dersom øvelsene du reklamerer for faktisk virker... hvorfor reklamerer du for enda flere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...