Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens;

 

Gi meg tekniske argumenter for hvorfor dynamisk oppvarming er superior og hvorfor vi har oppvarmingssett i det hele tatt og ikke bare gønner på med maksløft straight off the bat? Hva skjer?

Bedre mobilitet, varme ledd og muskler yter bedre, man er sterkere når man har fått opp pulsen og blod strømmer til musklene(bro-science fra meg).

Lenke til kommentar

Hei folkens;

 

Gi meg tekniske argumenter for hvorfor dynamisk oppvarming er superior og hvorfor vi har oppvarmingssett i det hele tatt og ikke bare gønner på med maksløft straight off the bat? Hva skjer?

 

Du har også havnet i en debatt med venner? Jeg synes at DST skal skrive en håndbok som inneholder alle svar på alle påstander som bekjente kan finne på å si, for slike spørsmål kommer opp i tråden med jevne mellomrom.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Trener ikke med dynamisk oppvarming selv men kan tenke meg dette kan hjelpe på mobiliteten

 

Ellers synes jeg du skal prøve og ta maksløft straight off the bat om du går rundt og lurer på dette.

Tror du jeg tror at man ikke behøver å varme opp? :p Ta i så fall en titt på oppvarmingsseksjonen til programmet mitt.

Du har også havnet i en debatt med venner? Jeg synes at DST skal skrive en håndbok som inneholder alle svar på alle påstander som bekjente kan finne på å si, for slike spørsmål kommer opp i tråden med jevne mellomrom.

Jepp!

Lenke til kommentar

Fuuark, blar igjennom bildene ifra en gammel telefon og ser at jeg var på vei til å bli småsexy da jeg var på tampen til å veie under 80kg :( Veinz å cuts jo :( :(

 

Vel vel skal faen meg bli saker neste gang det blir deffing, dvs. forkant av vår/sommer 2015 :)

 

Edit;

Det man blir mest obs på er hvor latterlig mye bedre man ser ut i ansiktet uten dobbelhake :p

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Blir deffing fra jan-mai 2015' tenker jeg, Sommer 2016 er jeg sikkert tjukk igjen :p

 

Ekkelt og se på festbilder og tenke "faen jeg har jo sett kjekk ut i trynet engang!"

 

Edit:

Ikke rart det ikke har blitt så mye damer i det siste når jeg før har kunnet skli meg frem og inn på utseende, for så og plutselig ikke ha personligheten til å backe opp å være lubben.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...