Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Du kan strekke så mye du vil, men om du jobber med man belly når du løfter vil det ikke hjelpe. Du må lære deg riktig motorisk kontroll. Et godt oppspenn er det naturlige stedet å starte.

Tøying vil selvfølgelig også hjelpe, men det vil være midlertidig om du ikke endrer på grunnen til at du sliter med det i første omgang.

Jeg skjønner. Jeg føler jo jeg har ganske godt oppspenn, egentlig. Skal ha det i tankene neste gang.

 

Hva strekkingen angår tenkte jeg mer på det han sier om knærne ut.

Endret av Broseph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett på treningsenteret i dag.

 

Crossfit først. En jente som var i realt god form, six pack og greier. Kaster av seg plagg etter plagg etter som minuttene går :o Godt jeg var langt ute i treningen og ikke hadde blodoverskudd til visse ting. Ender opp i en liten trang spandex shorts og sports-BH. Fra nå av skal trenignene times med crossfit sine WODs.

Forresten en suicide girl som gikk rundt henne og tok bilder. Får google etter dem i morgen.

 

Curlbros som trener triceps nedtrekk. Står rygg til rygg i crossoveren. En med tau og en med den lille stanga. Så bytter de. Rygg til rygg igjen. Intimt rygg til rygg...

 

En kar som jeg egentlig alltid ser. Tror han trener 5+ ganger i uken. Har alltid belte på. Sitter sikkert i 30 min på sykkel, med belte. Så fortsetter han ut i vektavdelingen (maskin) og holder på der med belte på hele tiden.

Endret av Veritas_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

En kar som jeg egentlig alltid ser. Tror han trener 5+ ganger i uken. Har alltid belte på. Sitter sikkert i 30 min på sykkel, med belte. Så fortsetter han ut i vektavdelingen (maskin) og holder på der med belte på hele tiden.

 

Så en fyr igår med styrkeløftbelte som ekslusivt trener med maskiner. Det er likevel nesten så jeg skjønner hvorfor fyren bruker beltet når jeg ser hvordan han bruker maskinene. I nedtrekken kaster han hele kroppen bakover som en villmann og i skulderpressmaskinen står han oppreist og hopper mens han presser stengene til værs.

Lenke til kommentar

Psykologi. "Usunne" ting har en plass i et sunt kosthold, det er viktig for psyken å kunne skeie ut litt av og til. Dersom linjene mellom "sunt" og "usunt", eller "hverdag" og "kos" om du vil, viskes ut, er det litt vanskeligere å ha kontroll på inntaket av "usunne ting".

 

Eller noe.

Lenke til kommentar

Psykologi. "Usunne" ting har en plass i et sunt kosthold, det er viktig for psyken å kunne skeie ut litt av og til. Dersom linjene mellom "sunt" og "usunt", eller "hverdag" og "kos" om du vil, viskes ut, er det litt vanskeligere å ha kontroll på inntaket av "usunne ting".

 

Eller noe.

Eller noe mener jeg du kunne utelatt, du var spot on! Jeg har sett gjennom en del tråder på fitnessbloggen og det som er gjennomgående er at mange der har begynt med å sunnhetsgjøre usunne ting og det har videre utvikla seg til det som for meg fremstår som ortoreksi. Uten at jeg er psykolog.

Det er ganske ekstreme greier jentene på det forumet spiser på den måten...

Lenke til kommentar

Du mener "fitnesspannekaker"?

Pannekaker lager man av hvetemel, egg, og litt sukker.

Samme med vafler, bare det at man har litt kardemomme sammen med røra...

 

Man kødder ikke med sånne ting!

Nei, pannekakene mine lager jeg med egg, sjokoladeprotein, smeltet smør, kakao, bakepulver, salt, melk, tyttemel og havregryn. DET er gode pannekaker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...