Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ikke bra ut. Kom deg til behandling. Bestill time hos manuellterapeut snarest.

Jeg drar sjelden til lege/terapeut osv, kun om jeg har vært syk lenge/sliti med plager lenge.

Så jeg vil helst ikke oppsøke noen terapeut før jeg absolutt må. Selv om det kanskje hadde vært best om jeg gjorde det :tease:

 

Om det ikke blir bedre ut uka/helgen, så skal jeg oppsøke noen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg drar sjelden til lege/terapeut osv, kun om jeg har vært syk lenge/sliti med plager lenge.

Så jeg vil helst ikke oppsøke noen terapeut før jeg absolutt må. Selv om det kanskje hadde vært best om jeg gjorde det :tease:

 

Om det ikke blir bedre ut uka/helgen, så skal jeg oppsøke noen :)

Får jeg spørre hvorfor? Det er langt bedre å dra til utredning en gang for mye enn en gang for lite. Når du sier det er så ille at du nesten ikke klarer å snu deg i senga så er det bare idioti å ikke bestille time snarest. Men for all del. Det er din kropp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holder på med lean gains som deffemetode nå, går helt fint for meg og ikke spise så ofte, har første måltid tolv og siste i sjutiden og da er jeg mett til jeg legger meg.

Storken er den jeg fikk ideen fra for noen år siden men har ikke sett han på forumet på evigheter.

 

 

Dukien, hva er dine tanker om lean gains?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...