Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte på Ebay. Produsert i østerrike, "Rock Technologies Liquid Chalk". Vanskelig å få av, ja. Må bruke såpe, og vaske flere ganger. Vanlig fastform er bare å skylle i vann.

 

Aha. Den jeg har går av med en gang, Kjøpte den på en klatre-butikk: ( 100 kr - holder kanskje med 2-3 stykk i året) Mindre om man bruker lite av gangen.

 

post-172174-0-73272500-1359570749.jpeg

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Forsåvidt enig i det. 10kg vektoppgang på 3 måneder er drøyt, men jeg mener selvfølgelig ikke at han spiser lite og feil. Klart det er en kombinasjon. Men du går heller ikke opp 10 kg på 3 måneder av å spise for mye salat og gulerøtter.

 

 

Edit: med mindre du har en umenneskelig matlyst, selvkontroll, innbitthet, psyke [...]

Endret av Diskutant
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det er nok muligens en blanding av begge? :p

Jeg er jo ikke særlig i aktivitet dagene jeg ikke trener, så kanskje det er litt av grunnen og?

 

Frokost: 3 skiver m/ gulost/brunost/salamy + halv liter melk, eller 100g havregryn m/melk + halv liter melk.

Lunsj: 4 egg + halv liter melk eller 3 skiver m/ pålegg + halv liter melk. Evt gainer dagene jeg trener.

Mellom måltid: Gainer eller mer brød + halv liter melk! lol

Middag: 200g kylling + ris

Mellom måltid: Gainer

Kvelds: Brød måltid, havregryn eller 1l melk.

Lenke til kommentar

1. http://fitnessblogge...autoregulering/

2. http://myrevolution....mye-trenger-du/

3.?????

4. GAINZ (over tid)

 

Bygg opp styrken i de store muskelgruppene med flerleddsøvelser (baseøvelser). Når du har gjort det kan du begynne å curle all day long.

Tusen takk for svar!

Men jeg tenker kanskje jeg først skal bli litt tynnere før jeg begynner å spise mer riktig enn det jeg gjør. Nei, jeg er ikke feit, men å miste noen kg hadde ikke drept meg.

For å trene armene? Ikke rart du ikke blir stor...

 

 

500-1000kcal enn BMR, alt etter hvor sulten jeg er. Minimum 500kcal mer.

Alt med proteiner er bra. Bulker du? I så fall kan du godt spise 1.6-1.8 g protein/KV i kg.

 

Du skal spise mye. Mye mye mer enn du tror er mye. Du skal spise til du er på nippet til å spy, så skal du ta deg selv i nakken, skuldrene og det som er, og trykke ned en porsjon til. Skyll ned med en liter H-melk eller to.

 

Satt veldig på spissen her, men du skal spise mye.

 

 

Hahah, neinei.. Vet at squats ikke hjelper på arma xD

 

Bulking? At jeg ikke trener for å legge på meg masse kg?

 

Men jeg har ikke akkurat så mye apparater tilgjengelig. Eneste er vektstang.. manualene er det noen som har spist opp. Burde jeg spise mye mer før jeg har begynt skikkelig med mange flere øvelser og flere apparater tilgjengelig?

 

Nei, det vil du ikke.

Det er ikke øvelsene i seg selv som er problematiske. Det er volum og frekvens som avgjør om du overbelaster eller ei. Hvis du trener samme øvelsen hver dag blir det belastende. Du kan gjerne ha høyt volum, men da kutter du ned på frekvens. Evt. motsatt, men jeg anbefaler deg mye heller å ha høyere volum og mindre frekvens (3-4 dager i uka er greit).

 

Da tror jeg går for høyere volum og mindre frekvens. Burde jeg bruke det tyngste med en gang eller legge på litt og litt? Altså curls f.eks. Jeg har bare 15kg tilsammen, burde jeg ta en uke med 10kg og så neste med 15, eller kan jeg ta 15 kg hele tiden 3-4 ganger i uka?

 

Hvis du vil bli godt trent, bør du komme deg på et treningssenter og ta baseøvelser. Du kommer ikke til å bli stor og sterk av hjemmeøvelser.

 

Treningssenter ja.. Har ingen kompiser som trener på treningsstudioer nærmt meg dessverre, og har ikke lyst å holde på aleine :( Eneste er noen som går på Sats, men vet ikke hvordan det er. Egen trener og opplegg og alt det... Vil helst drive for meg selv, tror jeg.

 

 

Hvis noen vil hjelpe meg/se på hva jeg må gjøre og slikt, så kan jeg sende et bilde over PM.

 

 

Forresten, har dere sett denne? Helt sykt..

http://www.youtube.com/watch?v=I7-L_TV3o2A

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...