Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Spesielt den her likte jeg:

(om knebøy) "Senk kroppen sakte ned til lårene er parallelle med gulvet"

 

Jævla idiot.

 

Nå er ikke det en sååå værst dybde det da. Parallellt med gulvet er sikkert 50% dypere enn samtlige som leser den artikkelen seriøst etter tips gjør fra før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Stigning i vekt i programmet: 1,2 kg. Stigning i vekt på neste manual tilgjengelig: 2,5 kg. Wat do, øke reps?

Kommer litt an på øvelsen, i noen tilfeller kan du heller presse deg selv til failure.

Lenke til kommentar

En venn av meg skal over tilsverige, hva koster sånn ca, en boks med jack3d?

Skjønner virkelig ikke hvorfor du skal prøve Jack3D. Du er 15, og det er ikke så alt for lenge siden du begynte å trene. Tren 'rent' i et par år før du begynner med slikt.

Ikke at Jack3D er spesielt ille, men ser virkelig ikke grunnen til at man skal starte på det i en alder av 15 år.

Jeg vil bare prøve :p

Lenke til kommentar

Spesielt den her likte jeg:

(om knebøy) "Senk kroppen sakte ned til lårene er parallelle med gulvet"

 

Jævla idiot.

 

Nå er ikke det en sååå værst dybde det da. Parallellt med gulvet er sikkert 50% dypere enn samtlige som leser den artikkelen seriøst etter tips gjør fra før.

 

Enig. Det er ikke alle som klarer å gå ned fra paralell heller pga hoftemobilitet o.l. Absolutt en mye bedre artikkel enn de fleste andre.

Lenke til kommentar

Spesielt den her likte jeg:

(om knebøy) "Senk kroppen sakte ned til lårene er parallelle med gulvet"

 

Jævla idiot.

 

Nå er ikke det en sååå værst dybde det da. Parallellt med gulvet er sikkert 50% dypere enn samtlige som leser den artikkelen seriøst etter tips gjør fra før.

 

Enig. Det er ikke alle som klarer å gå ned fra paralell heller pga hoftemobilitet o.l. Absolutt en mye bedre artikkel enn de fleste andre.

Det er svært, svært få som ikke klarer å komme under paralell om de jobber med mobiliteten. Å stoppe over paralell medfører unødvendig belastning på kneet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men å stoppe på paralell er ikke så verst det. Og mer enn godt nok for de aller fleste som trener. Tviler på at artikkelen var ment for de som trener aktivt styrke, er ikke akkurat det side2 peiler seg inn på.

Legg gjerne merke til at artikkelen a) Motstrider seg selv, eller b) hinter til noe som er fysisk umulig, med mindre du tar knebøy i smith.

Den sier at du skal ca ha 90 grader i kneleddet, og at lårene skal være parallellt med gulvene. Hvordan skal det være mulig uten å kjøre i smith? Å si at det er bedre enn alt annet blir bare dumt. Ja, lungebetennelse er bedre enn lungekreft. Betyr ikke at jeg vil ha noen av delene ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men å stoppe på paralell er ikke så verst det. Og mer enn godt nok for de aller fleste som trener. Tviler på at artikkelen var ment for de som trener aktivt styrke, er ikke akkurat det side2 peiler seg inn på.

Legg gjerne merke til at artikkelen a) Motstrider seg selv, eller b) hinter til noe som er fysisk umulig, med mindre du tar knebøy i smith.

Den sier at du skal ca ha 90 grader i kneleddet, og at lårene skal være parallellt med gulvene. Hvordan skal det være mulig uten å kjøre i smith? Å si at det er bedre enn alt annet blir bare dumt. Ja, lungebetennelse er bedre enn lungekreft. Betyr ikke at jeg vil ha noen av delene ...

 

Jeg gadd ikke lese artikkelen, men sant det du sier. Kommenterte bare at paralellt ikke er så verst! Mye bedre enn kvartbøy o.l

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...