Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Balthier... Jeg TROR Fredrik kan ha sett en manual en gang i 2011... ;)

 

Hahah :D

 

Teknikken er ikke problemet. Det er mer det at jeg føler jeg tapte så mye på å gå 2mnd uten noen ordentlig trening med brukket hånd, pluss at treningspartneren min ga seg med trening for en liten stund. Uvant når man er vant til å kunne pushe hverandre og se det sosiale i treningen i tillegg.

Lenke til kommentar

Herrejesuss, jeg må skifte senter. Akkurat hjemme igjen, måtte stå i kø som nr 2 eller 3 på hvert jævla apperat..

Slutt å bruk apparat då. :p

 

My bad, har daons.. Type allt utstyr, fra knbøy/markløft racket til manualer og ez stang..

 

Men ta det med ro, to av de hundre møllene var ledig! :p

Lenke til kommentar

Fiks det på kvelden da vel. Man trenger bare bruke hodet litt for og fikse noe. F.eks i morgen skal jeg ha grove rundstykker med bacon,tomat,kylling og skinke. I dag hadde jeg omelett med skinke, og ketchup, krydder.. Og litt frukt/nøtter ved siden av. og en yt. Og kaffe. Eller kanskje taco, eller lefser med kylling og litt tilbehør i...

Endret av joakimz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Failet på 8x3 90kg benk i forrige uke. Ble bare 7 på siste sett, failet også på 6x3 på 92.5kg 2 dager etterpå (kjører 2splitt med 8 reps første dag og 6 den andre)

 

Valgte å ikke øke i dag siden jeg failet forige uke å 8x3 på 90kg gikk kjempe lett! Kunne faktisk økt til 92.5! :)

 

Er superfonøyd, da jeg endelig har kommet opp på den styrken jeg hadde før jul, før deff, da jeg veide 10 kg mer enn nå.

Å det etter hardfylla på lørdag uten et eneste skikkelig måltid å fyllesyk som aldri før i hele går. Hjelper å kaste innpå noen karbs i ny og ned! :w00t:

8x3 på 40kg hantler i skråbenken også, tror det er en pers..

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...