Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ikke likt å bruke det, men det er vel bedre enn ingenting :). Spesielt dersom man ikke har sikring på benken.

 

Halveis relatert; er det bare meg som synes at Coleman virker som en sliten, gammel mann for tiden?

 

http://youtu.be/uogsxwO1S6Y

Intervju med innlagt blodreklame for en av sponsorene hans, skjønner godt at han ikke er hyped for å gjøre sånne tvangsoppdrag..

 

Og ang. "bench mate" eller hva det het, så får du taustumper på Jernia for mindre enn $24,9 :p

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Hadde min første runde med knebøy på 12 år i dag. kjenner det er noen muskler som ikke brukes i det daglige :)

 

er det realistisk å ha 200kg som må til sommeren?

 

Du syns ikke det var relevant å opplyse om hvor mange kg du tar i dag før du stiller et slikt spørsmål? Eller tenker du at det finnes et generelt svar som gjelder alle? Litt fasinerende egentlig.

Lenke til kommentar

Skal fungere helt fint den. Men for å oppsummere:

 

the-most-ideal-male-bodies-winners.jpg

 

Selv ikke jeg kunne sagt nei til Zyzz i det bildet. No homo. Skjønner ikke hva jenter tenker på.

 

En ting jeg lurer på ang. denne spørreundersøkelsen; gjelder det one night stand, eller gjelder det forhold? Bare lurer liksom :p NO HOMO!

 

Wizzle:

 

Jeg har brukt flere personer til å spotte på feks. benk ifra begynnelsen av, og tatt lærdom av videoer på the tube og diverse forum :)

Endret av Corey
Lenke til kommentar

De har vel power racks da? :)

Nei. Det eneste de har er det stengene med små, fastlåste vekter på sidene, som går opp til maks 45 kg.

 

Men en ting jeg lurer på, hvordan får dere bra teknikk? Hadde dere en som sto og så på hele tiden når dere startet? eller så dere bare på youtube ogsånt?

Se på youtube, få noen til å se på deg i gymmet (spør noen som du ser at selv har bra teknikk). Den beste måten er om du kan filme det og så få tilbakemelding fra f. eks forum :) Ellers... øve, øve øve. Gjerne uten vekt og hjemme med et speil mens du står tett inntil en vegg, det er god trening for å sette seg bakover.

Lenke til kommentar

Kanskje noen her kan ha svar på ett par spørsmål så jeg slipper å lage ny tråd..

 

Jeg vil komme i bedre form og få bort litt av juleflesket som sitter igjen.

Hva burde jeg trene for å komme i bedre form, og få en litt fastere kropp!?

Vet ikke om det er til hjelp å si at jeg er 193cm 88kg og normal bygning.

 

Jeg har benkpress / manualer og en del vekter opp i tilsammen 90kg tror jeg i kjelleren. Romaskin har jeg også samt trøsykkel.

 

 

Kan jeg komme imål med noe av dette?

Jeg har ikke lyst å dra på treningssenter!

På forhånd takk! :)

Endret av Scholl
Lenke til kommentar

Skal fungere helt fint den. Men for å oppsummere:

 

the-most-ideal-male-bodies-winners.jpg

 

Selv ikke jeg kunne sagt nei til Zyzz i det bildet. No homo. Skjønner ikke hva jenter tenker på.

 

En ting jeg lurer på ang. denne spørreundersøkelsen; gjelder det one night stand, eller gjelder det forhold? Bare lurer liksom :p NO HOMO!

 

Wizzle:

 

Jeg har brukt flere personer til å spotte på feks. benk ifra begynnelsen av, og tatt lærdom av videoer på the tube og diverse forum :)

Det gjelder nok som forhold tror jeg. Ikke faen om damer på byen går etter dårlig trente boyz når de har godt trente å velge mellom. Det er hvertfall mitt inntrykk. Bra kropp gjør seg godt når man er på fylla :)

 

Men, pass på! Man har ikke bra kropp lenge om man er mye på byen :D

 

Edit: Ikke at noen av de 3 er dårlig trent da. Men, om man leser hele saken så er det mange chubby menn som blir valgt før de godt trente.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Kanskje noen her kan ha svar på ett par spørsmål så jeg slipper å lage ny tråd..

 

Jeg vil komme i bedre form og få bort litt av juleflesket som sitter igjen.

Hva burde jeg trene for å komme i bedre form, og få en litt fastere kropp!?

Vet ikke om det er til hjelp å si at jeg er 193cm 88kg og normal bygning.

 

Jeg har benkpress / manualer og en del vekter opp i tilsammen 90kg tror jeg i kjelleren. Romaskin har jeg også samt trøsykkel.

 

 

Kan jeg komme imål med noe av dette?

Jeg har ikke lyst å dra på treningssenter!

På forhånd takk! :)

Ja, du kan fint komme i mål av dette.

 

Trente selv hjemme i flere måneder, med bare hjelp av et par vekter.

Sjekk ut P90X.

 

 

Hvor mye trener folk med i knebøy?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...