Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Senteret jeg trente på før som bare hadde 4(!) tredemøller, men to lokaler for styrketrening som begge var nesten dobbelt så store som kondisjonsrommet skal bygge ut.

 

De skal få to nye lokaler for styrketrening :wallbash:

 

"Hei, det er alltid kø på kondisjonsrommet, men alltid plass på styrketreningsrommene, hva burde vi gjøre? Mer styrketrening, moahaha!"

Høres ut som de har skjønt det :) Løpe kan du gjøre ute.

Lenke til kommentar

Senteret jeg trente på før som bare hadde 4(!) tredemøller, men to lokaler for styrketrening som begge var nesten dobbelt så store som kondisjonsrommet skal bygge ut.

 

De skal få to nye lokaler for styrketrening :wallbash:

 

"Hei, det er alltid kø på kondisjonsrommet, men alltid plass på styrketreningsrommene, hva burde vi gjøre? Mer styrketrening, moahaha!"

 

Høres ut som et fantastisk senter! Hvor er det? :D

 

Og trene styrke kan du gjøre hjemme :)

 

 

Ja, hvis du har masse penger å avse så. En ting er at det ikke er så dyrt å kjøpe seg et rack, stang, vekter og benk, men så skal du gjerne ha et gulv til markløften, og kanskje har du en gang i mellom lyst å bruke litt andre ting, som kabelapparater, tåhevapparater, manualer etc) og da tar det fort litt plass og penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor utviklet er egentlig en 15-årings kropp? Hvor mye muskler klarer jeg å bygge ved hjelp av sundt kosthold og protein shaker?

 

Mamma sier at jeg aldri kommer til å oppnå det jeg sikter på i den alderen jeg er i, men det tar jo tid å bygge det opp, og det er jo ikke bodybuilder jeg vil bli, jeg vil bare bli tynn og skaffe meg muskler..

 

Vil gjerne motbevise henne i dette. Jeg vet at jeg kan nå det målet jeg har satt for meg, hvis jeg klarer å holde meg unna alt drittet. Har så og si sluttet med cola, drakk det hver dag før, nå drikker jeg ett eller to glass om lørdagen. Det er egentlig bare snakk om 5-7 kilo med fett som skal vekk, maks 10.

Lenke til kommentar

Da har det seg sånn at jeg må bruke krykker i 6-8 uker fremover. Likevel har jeg så ekstremt lyst til å trene. Jeg har vel ingenting å tape av å kun trene overkropp fremover? Ser sikker ekstremt dumt ut også, men men. Lurer også litt på hvor bra trening det egentlig er å gå med krykker. Noen som har erfaringer? Takker på forhånd! :)

Lenke til kommentar

Hun som betaler for treninga, jeg får 500 i mnd av henne. Dette skal jeg bruke på protein pulver tenkte jeg. Men da blir det null busspenger på meg, eller byturer, mat på byn, ingenting. Jævla nazi merr! Får heller ikke råd til å svømme, eller til å kjøpe meg nye klær. Helvete.

Endret av sebastifuck
Lenke til kommentar

Løper aller helst ute, men klimaet her tillater ikke alltid det. Mye vind, speilglatt is på veiene, og til tider meget kaldt.

 

Dere som sier dere må på senter for å trene styrke; gå ut i skogen og hogg ved. Bær med dere stammene hjem og løft annet hvert skogsdyr dere ser. Ya pussies. :ph34r:

 

Du høres ut som bestefaren min :ermm: Sterke folk finner man som oftest ved knebøy racket :cool:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...