Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som de andre her sier;

Moren din trenger ikke å vite hva du trener, så lenge hun ikke overvåker deg på senteret såklart. Min mor har absolutt ingen anelse om hvilke øvelser jeg gjør, hvilke tilskudd jeg tar, eller hvilket program jeg følger.

De fleste foreldre har vel også en minimal forståelse for øvelser. Navn, hvordan de utføres, osv.

 

Så lenge du utfører øvelsene med riktig teknikk, og ikke for mye vekt, så bør ikke moren din ha noe å bekymre seg over. Ser flere ungdommer på din alder som starter med 60 kg i benk, for så å finne ut at de ikke engang klarer en repetisjon, og gir dermed opp å trene benk i det hele tatt.

 

Selv har jeg vært nede i 20 kg (bare stang), men jobber meg oppover. Er det som er viktig :)

Ligger selv på ca 35-40 i benk, 60 på mark, og vet ikke på knebøy, får det ikke til :( Prøver, men bare mister balansen eller står på tærne, med bare stanga. Skal se om jeg får henne til å lage mer protein rik mat, og så skal jeg passe på å drikke og spise nok av det jeg trenger.

Drikker en YT kakao etter trening, hadde cesar salat til middag :)

 

Trente beina nå nettopp :D

Lenke til kommentar

Pussig, linken virker tydeligvis ikke i Opera.

 

Uansett hadde "undersøkelsen" vært mer interessant om kroppen som vant ikke også tilfeldigvis hadde hodet til Brad Pitt, og jenter også har sett Fight Club og kan kjenne igjen det dumme bildet :roll:

 

edit: Heldigvis var det et par andre paier som var interessante :) Står for at jenter svarer annerledes på undersøkelser enn hva hormonene deres faktisk vil ha på en lørdagskveld.

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Har egentlig aldri forstått meg på hva jenter liker av fysikk. At Brad Pitt scorer så høyt (ikke bare i denne undersøkelsen, men også blant mine egne venninner) er utenfor min fatteevne. Han er etter min mening for tynn. Jo visst er han ripped, men det sagnomsuste "vaskebrettet" hans er jo i mine øyne intet annet en skinny-abs...

 

Jeg ville stemt på Zyzz, no homo :ph34r:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...