Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Hun som betaler for treninga, jeg får 500 i mnd av henne. Dette skal jeg bruke på protein pulver tenkte jeg. Men da blir det null busspenger på meg, eller byturer, mat på byn, ingenting. Jævla nazi merr! Får heller ikke råd til å svømme, eller til å kjøpe meg nye klær. Helvete.

Tren nå, så får du igjen for det senere :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du leste litt over, så så du sikkert at jeg skal trene svømming Tirsdag og Torsdag, og styrke Mandag og Onsdag, muligens lørdag, eneste mulighet for å jobbe er da fredag og lørdag, og da får jeg omtrent null fritid..

 

Klarer du bare og gjøre en ting om dagen? jobb -> trene, lett.

Lenke til kommentar

Hvis du leste litt over, så så du sikkert at jeg skal trene svømming Tirsdag og Torsdag, og styrke Mandag og Onsdag, muligens lørdag, eneste mulighet for å jobbe er da fredag og lørdag, og da får jeg omtrent null fritid..

 

Klarer du bare og gjøre en ting om dagen? jobb -> trene, lett.

Skole, hjem, lekser og middag, trene...

Lenke til kommentar

Hun som betaler for treninga, jeg får 500 i mnd av henne. Dette skal jeg bruke på protein pulver tenkte jeg. Men da blir det null busspenger på meg, eller byturer, mat på byn, ingenting. Jævla nazi merr! Får heller ikke råd til å svømme, eller til å kjøpe meg nye klær. Helvete.

Stakkars deg, tenk å bare få 500 kroner i måneden! Skikkelig nazi-merr du har til mor, altså.

 

Tenk å sitte å baksnakke moren sin på et nettforum. Proteinpulver er uansett ikke en forutsetning for å trene, men et tilskudd.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hun som betaler for treninga, jeg får 500 i mnd av henne. Dette skal jeg bruke på protein pulver tenkte jeg. Men da blir det null busspenger på meg, eller byturer, mat på byn, ingenting. Jævla nazi merr! Får heller ikke råd til å svømme, eller til å kjøpe meg nye klær. Helvete.

Ja herregud for en nazi. Kanskje du lærer verdien av penger når de ikke kommer rennende og du faktisk må prioritere litt.

 

edit: Du er faen til kar Coa.

Endret av Kevlar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun som betaler for treninga, jeg får 500 i mnd av henne. Dette skal jeg bruke på protein pulver tenkte jeg. Men da blir det null busspenger på meg, eller byturer, mat på byn, ingenting. Jævla nazi merr! Får heller ikke råd til å svømme, eller til å kjøpe meg nye klær. Helvete.

Stakkars deg, tenk å bare få 500 kroner i måneden! Skikkelig nazi-merr du har til mor, altså.

 

Tenk å sitte å baksnakke moren sin på et nettforum. Proteinpulver er uansett ikke en forutsetning for å trene, men et tilskudd.

Det vil si at 500 skal dekke buss, byn, godteri osv.. Vi hadde en liten krangel i sted, så jeg var sur når jeg skrev innlegget :p Hun oppfører seg som en unge i diskusjoner..

Lenke til kommentar

Det vil si at 500 skal dekke buss, byn, godteri osv.. Vi hadde en liten krangel i sted, så jeg var sur når jeg skrev innlegget :p Hun oppfører seg som en unge i diskusjoner..

Ho er neppe den einaste...

 

Livet handlar om prioriteringar. Proteinpulver er ikkje noko nødvendighet. Kosthald er viktig, men du kan fint få i deg protein utan pulver.

 

Det er mange som jobbar i tillegg til skule og trening, men det må prioriterast.

Lenke til kommentar

Løper aller helst ute, men klimaet her tillater ikke alltid det. Mye vind, speilglatt is på veiene, og til tider meget kaldt.

 

Dere som sier dere må på senter for å trene styrke; gå ut i skogen og hogg ved. Bær med dere stammene hjem og løft annet hvert skogsdyr dere ser. Ya pussies. :ph34r:

 

Du høres ut som bestefaren min :ermm: Sterke folk finner man som oftest ved knebøy racket :cool:

 

Jeg trener kun i svart trikot og med store triangulære vekter. Trenger bare barten så er alt på plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun truet med at jeg ikke fikk fortsette å trene hvis jeg fortsatte med benk og mark... Hva faen?

Ikke si det til henne da vel?

Spis maten du får hjemme, men spis mye mer av den og drikk litago rett etter trening. Like bra som proteinoulvger og bedre hva kvalitet angår...

 

Du måtte vært min sønn... Skulle tvingt deg ass to the grass i bøyen og ikke latt deg sove før du dro 200 kg i mark... :devil:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hun som betaler for treninga, jeg får 500 i mnd av henne. Dette skal jeg bruke på protein pulver tenkte jeg. Men da blir det null busspenger på meg, eller byturer, mat på byn, ingenting. Jævla nazi merr! Får heller ikke råd til å svømme, eller til å kjøpe meg nye klær. Helvete.

Stakkars deg, tenk å bare få 500 kroner i måneden! Skikkelig nazi-merr du har til mor, altså.

 

Tenk å sitte å baksnakke moren sin på et nettforum. Proteinpulver er uansett ikke en forutsetning for å trene, men et tilskudd.

 

Jeg velger å skrive et innlegg bare for å si at: det var herlig å lese. Jeg er så vanvittig enig.

 

Hun truet med at jeg ikke fikk fortsette å trene hvis jeg fortsatte med benk og mark... Hva faen?

 

 

Da gjør du det enkelt.

"Nei, ok, mamma. Jeg kan slutte med mark."

Så går du på treningssenteret, trener mark, knebøy, benk, og alt som hører med.

 

 

Og, du klarer HELT FINT å jobbe på siden av skolen.

Lenke til kommentar

Som de andre her sier;

Moren din trenger ikke å vite hva du trener, så lenge hun ikke overvåker deg på senteret såklart. Min mor har absolutt ingen anelse om hvilke øvelser jeg gjør, hvilke tilskudd jeg tar, eller hvilket program jeg følger.

De fleste foreldre har vel også en minimal forståelse for øvelser. Navn, hvordan de utføres, osv.

 

Så lenge du utfører øvelsene med riktig teknikk, og ikke for mye vekt, så bør ikke moren din ha noe å bekymre seg over. Ser flere ungdommer på din alder som starter med 60 kg i benk, for så å finne ut at de ikke engang klarer en repetisjon, og gir dermed opp å trene benk i det hele tatt.

 

Selv har jeg vært nede i 20 kg (bare stang), men jobber meg oppover. Er det som er viktig :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Da har det seg sånn at jeg må bruke krykker i 6-8 uker fremover. Likevel har jeg så ekstremt lyst til å trene. Jeg har vel ingenting å tape av å kun trene overkropp fremover? Ser sikker ekstremt dumt ut også, men men. Lurer også litt på hvor bra trening det egentlig er å gå med krykker. Noen som har erfaringer? Takker på forhånd! :)

 

Noen? :innocent:

Lenke til kommentar

Da har det seg sånn at jeg må bruke krykker i 6-8 uker fremover. Likevel har jeg så ekstremt lyst til å trene. Jeg har vel ingenting å tape av å kun trene overkropp fremover? Ser sikker ekstremt dumt ut også, men men. Lurer også litt på hvor bra trening det egentlig er å gå med krykker. Noen som har erfaringer? Takker på forhånd! :)

 

Noen? :innocent:

 

Tren det du får gjort en så lenge, det er bare snakk om 6-8 uker, kroppen har god hukommelse, og du kommer deg fort tilbake. En så lenge fortsett og spis mye og bra, og tren det du får gjort.

Lenke til kommentar

Da har det seg sånn at jeg må bruke krykker i 6-8 uker fremover. Likevel har jeg så ekstremt lyst til å trene. Jeg har vel ingenting å tape av å kun trene overkropp fremover? Ser sikker ekstremt dumt ut også, men men. Lurer også litt på hvor bra trening det egentlig er å gå med krykker. Noen som har erfaringer? Takker på forhånd! :)

 

Noen? :innocent:

 

Tren det du får gjort en så lenge, det er bare snakk om 6-8 uker, kroppen har god hukommelse, og du kommer deg fort tilbake. En så lenge fortsett og spis mye og bra, og tren det du får gjort.

 

Bare 6-8 uker? Fy fader, disse ukene går sakte. Har ingenting å gjøre og sitter kun på rumpen hjemme og er på skolen på dagtid. Får å se det i et enkelt perpektiv så blir jo alt som får hjertet til å dunke litt fortere tatt som trening. Dog får jeg ekstremt vondt i håndleddene etter å ha drasset rundt med 80 kg en dag. Noen alternative treningsformer kanskje som dere kan komme på? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...