Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Når det kommer til knebøy-teknikk, så pleier jeg å gå ned så låret er sånn ca. parallelt med gulvet. Er det en fornuftig teknikk? Spurte den ene PT'en der, og han mente det så bra ut. Nå løftet jeg ikke mer en 35 kg, men.

Over eller undersiden av låret? Den vanligste feilen folk gjør er at de tar utgangspunkt i undersiden av låret og tenker at de er parallell, mens de i realiteten har 20 grader igjen og gå på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har erfaring med periodisk faste?

Følger det selv, det funker fjell. Selv om jeg har en fysisk jobb.

Begynner dagen med en kopp kaffe og BCAA, spiser så klokka 15 og klokka 19.

BCAA rett før jeg legger meg.

 

Det påvirker mange ting positivt, jeg føler meg mer våken med en gang jeg står opp. Har astma som responderer bra på protokollen og jeg føler meg mere konsentrert på jobb...

Lenke til kommentar

Hver dag, hele året... BCAA kjøper jeg her.

Spiser 8-900kcal i hvert måltid, er ikke så vanskelig å få til.

Eks:

1 kyllingfilet

Ris

4dl melk med protpulver

1,5dl mager kesam med funlight (smaker som drikkeyoughurt, og blir akkurat det om man blander inn vann)

To spiseskjeer lakseolje

og et lass med grønnsaker, da gjerne brokkoli, sopp, vannkastanjer og rå løk er mine favoritter...

 

Det blir ca 1000 kcal og siste måltid er uten oljen siden 2 spiseskjeer er nok pr. døgn.

 

Kan jo legge til at i høst fulgte jeg ikke PF siden det ble vanskelig for meg å få i meg NOK mat da.

 

edit: Jeg så nettopp at den BCAAen blir fort dyr i lengden. En boks varer 14-20 dager. Man finner som regel BCAA billigere fra UK...

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...