Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imo. er det ikke vits i å kjøpe økologiske produkter utenom frukt og grønt. Er jo umulig å smake forskjell på en ku som har gått fritt eller fått fast mat dagen rundt, hele livet sitt.

 

Uansett, er det andre her som spiser de nye SKYR yoghurtene fra Q-meieriene? Inneholder opptil 19 g proteiner pr pakke og rundt 129 kalorier. Må vel være verdt pengene? :)

Handler ikke om smaken forst og fremst, i mange av produktene finner man bedre/fler naeringsstoffer og i noen tilfeller har ogsaa dyrene et bedre liv foer de avlives.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange her som leser Teknisk Ukeblad, men siste ukene har de kranglet mye om hvor miljøvennlig det er, frem og tilbake. Ettersom økologisk landbruk ikke er like effektivt som vanlig landbruk må man bruke større areal, o.l.

 

http://www.tu.no/miljo/article285018.ece

Den som startet det hele. Noe har blitt tilbakevist, men ikke orket følge med særlig, da det ble veldig wall of text til slutt.

Lenke til kommentar

Jeg finner ikke den originale studien (irriterer meg) som var gjort på faktiske løpere. Her er en studie på normale folk som kommer til samme konklusjon. Konklusjonen:

These data support the premise that longer lower limb tendons (especially Achilles tendon) and less flexible lower limb joints are associated with improved running economy.

Jeg har lest om den studien selv.

 

Jeg skyr Skyr, så kan gjerne spise alt annet i friminuttet.

Enough with the puns already!

Lenke til kommentar

Drikk når du er tørst, det er det sterkeste signalet kroppen har.

2 blir ca 2,8g kreatin mens 5-10g er vanlig.

 

Varer nok lenger med en boks pulver

I kapsler får du 63 gram VS 500gram for en snau 50lapp mer.

 

Edit, rydde.

Endret av War
Lenke til kommentar

:green:

 

For å snakke om noe annet, hva foretrekker folket. Eller hva gir best resultater:

 

5x70kg - 5x70kg - 5x70kg - 5x70kg - 5x70kg

 

5x60kg - 5x70kg - 5x80kg - 5x70kg - 5x60kg

 

5x50kg - 5x60kg - 5x70kg - 5x80kg - 5x90kg

 

Ikke tenk så hardt på de konkrete tallene, er mer ute etter oppbygningen av settene.

 

(edit: gjorde det litt mer forståelig.)

Endret av phax
Lenke til kommentar

Det siste settet.

 

 

Jeg savner en TRENINGSGURU på dette forumet.

 

Dersom jeg hadde hatt kraftig peil og videokamera, så hadde jeg satt opp en tråd med video og forklaring av ALLE de VANLIGSTE øvelsene og hvordan man gjør dem korrekt.

 

Det er kanskje mye å spørre om, men vil noen gjøre dette for oss? Eventuelt så kan du hjelpe til med å finne fram gode instruksjonsvideor på engelsk så lager jeg en tråd.

 

~Balthy

Endret av Balthier842
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...