Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg litt hva deffe og bulke går ut på? Deffe om sommeren, jeg mener, det er jo da man liksom skal vise muskler?

 

Hørtes merkelig ut ....

 

 

Ikke for å være krampeaktig eller desp eller noe sånt, men det er noe som virkelig plager meg; Det å ikke ha et klart forhold til kosthold og treningsprogram.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg litt hva deffe og bulke går ut på? Deffe om sommeren, jeg mener, det er jo da man liksom skal vise muskler?

 

Hørtes merkelig ut ....

 

 

Ikke for å være krampeaktig eller desp eller noe sånt, men det er noe som virkelig plager meg; Det å ikke ha et klart forhold til kosthold og treningsprogram.

 

Bulke, legge på seg (får gjerne med seg noen kilo fett) samtidig som man trener og bygger muskler

Deffe: definere, senke fettprosent for å få en bedre definert kropp med mer synlige muskler.

 

Chinups igjen på trening idag. Bruker 5kg ekstra i belte, har det noe spesielt for seg?

Lenke til kommentar

hvor mange % av kroppsvekta l;fter man egentlig ved pushup?

Etter hva jeg klarer å finne, CIRKA 70%, og at menn som regel vil ligge høyere i prosent enn kvinner.

For å teste på deg selv kan du jo gjøre det med hendene på en vekt (vi testet det ut en lørdag vi drakk vin, interessant nok :whistle: ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...